Броварчани, змінюються правила пільгового проїзду в метро

З сьогоднішнього дня, 1 липня, змінюються правила пільгового проїзду у київському метрополітені.

Наголошується, що 12 пільгових категорій зможуть скористатися пільговим проїздом виключно по «Карті киянина». Ці зміни стосуються всі пільгові категорії населення.

У повідомленні підкреслюється, що пільги на проїзд для мешканців Києва, які були скасовані в грудні 2014 року, збережуться. Особи, які мають статус ветеранів праці або дітей війни, зможуть скористатися для проїзду в метро своїм пенсійним і «Картою киянина». Крім того, повідомляється, що «Карту киянина» із спеціальним транспортним додатком зможуть отримати і учасники АТО.

Як раніше повідомлялося, тепер користуватися якісним мобільним зв'язком та Інтернетом можна на центральних станціях київського метро: «Театральній», «Хрещатику», «Золотих воротах», «Університеті» і «Майдані Незалежності».

Нагадаємо, в вагонах київського метро знову запрацюють монітори, але тепер вони будуть показувати тільки службову інформацію, зокрема назви станцій та пересадочних вузлів. Реклама транслюватися не буде.

Серед нововведень київської підземки і оновлений дизайн безконтактних карток на проїзд. Тепер вони зелені зі стилізованим логотипом підприємства на лицьовій стороні та інструкцією по використанню і контактами - на звороті.

Колір проїзного змінили для того, щоб його було легко впізнати серед інших карток у гаманці. У метрополітені зазначили, що це ніяк не вплинуло на вартість виготовлення. Також уточнили, що необхідності обмінювати старі картки немає.

97 переглядів у липні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань