Технології дісталися українських автобусів. Що тепер роз’їжджатиме вулицями Києва?

  Як виявилось, еволюціонувати можуть не лише динозаври, але й київські автобуси, чий вік також має досить багату історію.

   Нещодавно, столична влада провела конкурс серед компаній-перевізників. Мер Володимир Кличко та два його заступники, чотири з яких досі лежать в кабінеті міністрів, визначили чемпіонів. Переможців конкурсу чекає незвичайний приз… Тепер вони мають оновити свої автопарки. Було надано строк до кінця поточного року. Нові автобуси мають бути не старші семи років. До того ж, вони повинні бути оснащеними кондиціонерами, гучномовцями та GPS-системою. Крім того, надалі буде введено безготівковий розрахунок. Про це повідомили в департаменті транспортної інфраструктури КМДА.

    Вимоги до нових маршруток також включають в себе наявність не менше двох автоматичних дверей та 21 сидячого місця. Крім того, як мінімум один автобус на кожному маршруті повинен бути пристосований для перевезення інвалідів-візочників, тобто мати низьку підлогу, пандуси та широкі двері.

    У КМДА обіцяють карати компанії, які не виконуватимуть вимоги. Якщо за результатами трьох перевірок будуть встановлені порушення, договір з перевізником буде розірвано. При цьому у відомстві підкреслили, що через модернізації маршруток ціни на проїзд не підвищаться.

 

новини реформи транспорт автобуси маршрутки маршрутні таксі Києва Київ
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі