Новини компаній
12:04, 22 березня 2023 р.
Як синхронізувати залишки на маркетплейсах?
Новини компаній
Синхронізація залишків між маркетплейсами – основне завдання, яке мають виконати всі продавці, що працюють від імені різних компаній. Наприклад, одна людина може мати різні канали збуту, але всі товари будуть поставлятися з одного складу. Якщо не провести систему автоматизації, то можуть статися різні ситуації, наприклад, коли покупець замовив товар, а його немає. Постачання не завжди виконується так швидко, як хочеться, і репутація втрачається.
Поширені помилки
Усі новачки, які не мають програми від https://h-profit.com/ua/, проводять облік залишків вручну за допомогою запису чи таблиць. Таке рішення має недоліки:
- Синхронізувати залишки щодня складно, особливо якщо кількість замовлень зростає;
- Є найменування товарів, які схожі в назві, і припустившись помилки, можна неправильно порахувати їх;
- Неправильно структурований вигляд призводить до того, що потрібно витрачати час на звіряння залишків та їх перенесення до іншої системи;
До чого призведе неавтоматизований процес обліку? Наприклад, людина зробила замовлення на сайті «А», а на складі ці товари відсутні, або вони вже замовлені в магазині «Б». Постачальник повинен буде скасувати замовлення або просити клієнта зачекати на постачання. Репутація магазину знижуватиметься, і клієнти поступово переходитимуть до інших продавців.
Налаштування автоматизації
Для уникнення проблем із нестачею товару на складах та неприємними ситуаціями з клієнтами, потрібно вибрати сучасну програму та провести інтеграцію. Якщо ви раніше проводили облік в «Ексель», то за допомогою CRM системи ви зможете перенести всю інформацію автоматично та синхронізувати дані між усіма маркетплейсами. Тобто клієнт може зробити замовлення в будь-якому з ваших магазинів, але залишки будуть показуватися в загальній кількості. Якщо товар замовили, він вже значиться у резерві, і зробити його покупку з іншої точки не вдасться. Це спростить роботу як продавцю, так і порадує покупця. Деякі магазини роблять функцію, коли клієнт може бачити, скільки товару залишилося складі.
Синхронізація залишків на маркетплейс досить проста і не займе багато часу, якщо вибрати сучасну програму. Фахівці проводять налаштування відповідно до ваших вимог, і ви заощаджуєте час. Система буде показувати вам загальний залишок, тому ви зможете своєчасно робити замовлення.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Українські чиновники проходять навчання з розслідування злочинів у сфері криптовалют
Новини компаній
15:00
Вчора
20:04
12 грудня
19:30
12 грудня
15:59
12 грудня
16:47
10 грудня
ТОП новини
Оголошення
19:16, 5 грудня
19:16, 5 грудня
08:02, 10 грудня
11:16, 10 грудня
live comments feed...