• Головна
  • Як синхронізувати залишки на маркетплейсах?
Новини компаній
12:04, 22 березня 2023 р.

Як синхронізувати залишки на маркетплейсах?

Новини компаній
Як синхронізувати залишки на маркетплейсах?, фото-1

Синхронізація залишків між маркетплейсами – основне завдання, яке мають виконати всі продавці, що працюють від імені різних компаній. Наприклад, одна людина може мати різні канали збуту, але всі товари будуть поставлятися з одного складу. Якщо не провести систему автоматизації, то можуть статися різні ситуації, наприклад, коли покупець замовив товар, а його немає. Постачання не завжди виконується так швидко, як хочеться, і репутація втрачається.

Поширені помилки

Усі новачки, які не мають програми від https://h-profit.com/ua/, проводять облік залишків вручну за допомогою запису чи таблиць. Таке рішення має недоліки:

  • Синхронізувати залишки щодня складно, особливо якщо кількість замовлень зростає;
  • Є найменування товарів, які схожі в назві, і припустившись помилки, можна неправильно порахувати їх;
  • Неправильно структурований вигляд призводить до того, що потрібно витрачати час на звіряння залишків та їх перенесення до іншої системи;

До чого призведе неавтоматизований процес обліку? Наприклад, людина зробила замовлення на сайті «А», а на складі ці товари відсутні, або вони вже замовлені в магазині «Б». Постачальник повинен буде скасувати замовлення або просити клієнта зачекати на постачання. Репутація магазину знижуватиметься, і клієнти поступово переходитимуть до інших продавців.

Налаштування автоматизації

Для уникнення проблем із нестачею товару на складах та неприємними ситуаціями з клієнтами, потрібно вибрати сучасну програму та провести інтеграцію. Якщо ви раніше проводили облік в «Ексель», то за допомогою CRM системи ви зможете перенести всю інформацію автоматично та синхронізувати дані між усіма маркетплейсами. Тобто клієнт може зробити замовлення в будь-якому з ваших магазинів, але залишки будуть показуватися в загальній кількості. Якщо товар замовили, він вже значиться у резерві, і зробити його покупку з іншої точки не вдасться. Це спростить роботу як продавцю, так і порадує покупця. Деякі магазини роблять функцію, коли клієнт може бачити, скільки товару залишилося складі.

Синхронізація залишків на маркетплейс досить проста і не займе багато часу, якщо вибрати сучасну програму. Фахівці проводять налаштування відповідно до ваших вимог, і ви заощаджуєте час. Система буде показувати вам загальний залишок, тому ви зможете своєчасно робити замовлення. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...