• Головна
  • Як синхронізувати залишки на маркетплейсах?
Новини компаній
12:04, 22 березня 2023 р.

Як синхронізувати залишки на маркетплейсах?

Новини компаній
Як синхронізувати залишки на маркетплейсах?, фото-1

Синхронізація залишків між маркетплейсами – основне завдання, яке мають виконати всі продавці, що працюють від імені різних компаній. Наприклад, одна людина може мати різні канали збуту, але всі товари будуть поставлятися з одного складу. Якщо не провести систему автоматизації, то можуть статися різні ситуації, наприклад, коли покупець замовив товар, а його немає. Постачання не завжди виконується так швидко, як хочеться, і репутація втрачається.

Поширені помилки

Усі новачки, які не мають програми від https://h-profit.com/ua/, проводять облік залишків вручну за допомогою запису чи таблиць. Таке рішення має недоліки:

  • Синхронізувати залишки щодня складно, особливо якщо кількість замовлень зростає;
  • Є найменування товарів, які схожі в назві, і припустившись помилки, можна неправильно порахувати їх;
  • Неправильно структурований вигляд призводить до того, що потрібно витрачати час на звіряння залишків та їх перенесення до іншої системи;

До чого призведе неавтоматизований процес обліку? Наприклад, людина зробила замовлення на сайті «А», а на складі ці товари відсутні, або вони вже замовлені в магазині «Б». Постачальник повинен буде скасувати замовлення або просити клієнта зачекати на постачання. Репутація магазину знижуватиметься, і клієнти поступово переходитимуть до інших продавців.

Налаштування автоматизації

Для уникнення проблем із нестачею товару на складах та неприємними ситуаціями з клієнтами, потрібно вибрати сучасну програму та провести інтеграцію. Якщо ви раніше проводили облік в «Ексель», то за допомогою CRM системи ви зможете перенести всю інформацію автоматично та синхронізувати дані між усіма маркетплейсами. Тобто клієнт може зробити замовлення в будь-якому з ваших магазинів, але залишки будуть показуватися в загальній кількості. Якщо товар замовили, він вже значиться у резерві, і зробити його покупку з іншої точки не вдасться. Це спростить роботу як продавцю, так і порадує покупця. Деякі магазини роблять функцію, коли клієнт може бачити, скільки товару залишилося складі.

Синхронізація залишків на маркетплейс досить проста і не займе багато часу, якщо вибрати сучасну програму. Фахівці проводять налаштування відповідно до ваших вимог, і ви заощаджуєте час. Система буде показувати вам загальний залишок, тому ви зможете своєчасно робити замовлення. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
ТОП новини
Працівникам територіального центру комплектування та соціальної підтримки можуть розробити іншу форму
Шеф-кухарі ресторанів з усієї України, які є членами Асоціації кулінарів України, організували вже 22 благодійні гастровечері на підтримку армії, зібравши понад 60 мільйонів гривень для бойових підрозділів
Юнаки від 17 років при вступі до ЗВО мають надати військово-обліковий документ
Як бути, якщо не вдалося пройти НМТ під час основних сесій
Оголошення
live comments feed...