• Головна
  • АнтиКолектор – ваш помічник у скрутні часи
Новини компаній
23:33, 29 жовтня 2022 р.

АнтиКолектор – ваш помічник у скрутні часи

Новини компаній

Якщо на боржника психологічно тиснуть колектори та вимагають негайної оплати по фінансових зобов’язаннях, краще звернутися за допомогою до форуму антиКолектор. На сайті боржник може скористатися послугами юриста та отримати консультацію з питань, які його турбують.

Іноді колектори переходять межу, та крім нав’язливих дзвінків, можуть прийти на місце постійної роботи боржника, що ставить людину в неприємне та скрутне становище. У розмові працівники колекторських організацій достатньо часто можуть не тільки вдаватися до приниження та емоційно не стримуватися, а також переходити до погроз, у разі не виконання їх вимог з негайного погашення боргу або продажу всього майна. Кому сподобається, якщо колектори почнуть дзвонити поручителю, друзям або родичам та лякати їх розмовами про боржника і тим, що з ним може статися у разі невиконання зобов’язань?

Як боржнику позбутися дзвінків колекторів

Згідно з чинним законодавством України, дзвінки від колекторських організацій не мають надходити особі пізніше 22 години. Якщо дзвінки все ж таки надходять і не дають спокою, можна скористатися наступними порадами:

  • По-перше, позичальник може заблокувати на телефоні номера колекторських компаній, або встановити на смартфоні додаток, якій звіряє номера тих, хто дзвонить з колекторською базою, та блокує їх.
  • По-друге, у разі якщо, на адресу боржника надходять погрози щодо реальної фізичної розправи, тобто є можлива загроза його життю чи здоров’ю, він може звернутися до відділення поліції та написати відповідну заяву на фізичну особу, яка телефонувала та погрожувала йому від імені колекторської компанії.
  • По-третє. З боку боржника не потрібно зриватися, а навпаки розмовляти максимально стримано та ввічливо, без зайвих емоцій. Впевненість та спокійний голос не дасть колектору домінувати у розмові та переходити на особистості. Гарною порадою буде скористатися диктофоном на телефоні та записати усі розмови. Надалі, такий запис може буде доказом невідповідної поведінки колектора при поводженні з боржником, а також приводом для подання скарги. Бажано, з початку розмови дізнатися прізвище та інші дані людини, яка дзвонить. Якщо колектор не представляється та не повідомляє від імені якої саме компанії турбує вас, треба повідомити, що ви відмовляєтесь від подальшої розмови, у зв’язку з відсутністю у нього на це законних підстав, тому що за законом він повинен повідомляти цю інформацію.

У будь-якому випадку, не треба панікувати. Навіть, якщо дійсно у вас є грошовий борг, треба пам’ятати, єдиними законно можливими способами взаємодії з боку колекторів є телефонні дзвінки, листи та особисті зустрічі. Колекторські компанії уповноважені лише повідомити про наявність заборгованості та запитати про можливі терміни оплати. Будь-який спосіб примусового стягнення через колекторську контору є незаконним. Всі спірні питання краще вирішувати через суд. Крім того, усі колекторські компанії повинні бути внесені до єдиного реєстру, інакше банківські установи не мають право співпрацювати з ними.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...