• Головна
  • Комплексне обслуговування офiсу
Новини компаній
10:30, 13 січня 2022 р.

Комплексне обслуговування офiсу

Новини компаній

Як відомо, час – це гроші! Особливо коли справа стосується бізнес-процесів з обмеженим таймінгом. Щоб система працювала безперебійно та злагоджено, важливо, щоб кожен елемент ланцюжка досконально виконував свою функцію, не відволікаючись на сторонні подразники. Багато чого з повсякденної рутини не потрапляє на очі, проте вимагає ретельної організації та контролю. Йдеться про забезпечення офісу усіма необхідними госптоварами, канцтоварами та продуктами харчування.

Постачання офісу таким канцелярським приладдям, як папір для принтера формату А4, папки-реєстратори, швидкозшивачі, бокси для архівації документів, щоденники, кулькові ручки, маркери, поштові конверти, степлери, діркопробивачі, клей, вимагає ретельного та безперервного контролю. До того ж від наявності таких витратних матеріалів, як туалетний папір, рушники, серветки, мило, освіжувач повітря, миючі та засоби для чищення, залежить комфорт перебування фахівців на робочих місцях. А якщо зважати на той факт, що більшу частину часу людина проводить при виконанні службових обов'язків, важливість забезпечення комфорту в трудовому полі з часом тільки зростає. Відповідно й обслуговування підприємств необхідними канцтоварами, засобами гігієни чи витратними матеріалами стає дедалі актуальнішим. Компанія «Офісмен» має багаторічний досвід комплексного обслуговування офісу в розрізі постачання канцтоварами, офісною технікою, санітарними та гігієнічними засобами з безкоштовною доставкою по Києву. Така співпраця зумовлює кілька позитивних моментів:

- звільняє увагу керівництва фірм від рутинних господарських питань, дозволяючи направити їх у найважливіше русло.

- економить чимало часу на пошук товару, оформлення документів та доставку

- гарантує стабільну наявність якісної канцелярії, обладнання та безлічі інших офісних речей шляхом регулярних оптових поставок.

- скорочує фінансові витрати завдяки взаємовигідній ціновій політиці.

Редакція інтернет-магазину «Офісмен» сформувала перелік позицій, що мають найвищу популярність:

1. Паперові вироби

1.1. Офісний папір

1.2. Цінники

1.3. Касова стрічка

1.4. Щоденники датовані

1.5. Поштові конверти

1.6. Канцелярські книги

2. Канцтовари

2.1. Файли А4

2.2. Текст-маркери

2.3. Лотки для паперів

2.4. Скріпки

2.5. Ножі канцелярські

2.6. Степлери

2.7. Діркопробивачі

2.8. Ножиці

2.9. Швидкозшивачі

3. Презентаційне обладнання

3.1. Маркерні дошки

3.2. Проекційні екрани

3.3. Фліпчарти

4. Офісна техніка

4.1. Калькулятори

4.2. Різаки паперу

4.3. Шредери

4.4. Сейфи

5. Госптовари

5.1. Побутова хімія

5.2. Прибиральний інвентар

5.3. Гігієнічні товари

5.4. Одноразовий посуд

6. Продукти харчування

6.1. Кава

6.2. Чай

6.3. Вода

6.4. Молоко

6.5. Цукор

Очевидно, що самостійна закупівля необхідних товарів суттєво поступається співпраці з компанією «Офісмен», яка комплексно задовольняє потреби офісу з безкоштовною доставкою по Києву. Більше того, завдяки власній системі логістики доставку замовлень вдалося скоротити до найкоротших термінів. Зручна інтуїтивно-зрозуміла структура сайту дозволяє легко, швидко та із задоволенням знайти бажану продукцію, ознайомитися з характеристиками та здійснити покупку. До того ж у разі серйозних намірів на тривале та якісне партнерство рекомендовано підписати договір із зазначенням детальних умов перспективної співпраці. Таким чином, підсумувавши всі за і проти, можна зробити логічний висновок про те, яким чином вигідніше та ефективно здійснювати комплексне обслуговування офісу.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#інтернет-магазин Офісмен #канцтовари #фліпчарти
Оголошення
live comments feed...