• Головна
  • Фаст-фуд напрямок після пандемії - основні тренди
Новини компаній
17:26, 1 липня 2021 р.

Фаст-фуд напрямок після пандемії - основні тренди

Новини компаній
Фаст-фуд напрямок після пандемії - основні тренди, фото-1

Кризовий період вивів ресторанний бізнес на новий виток розвитку. Не стало винятком і напрямок фаст-фуду. Сьогодні «виживають» ті, хто зумів пристосуватися до нових реалій, розширив сервіс, впровадив автоматизацію фаст-фуду. У зв'язку з цим з'являються нові тренди взаємодії зі споживачами. Експерти розповіли, як буде розвиватися цей напрямок найближчим часом.

Їжа на винос - вибір №1

Тренд на харчування поза приміщенням буде актуальним ще мінімум кілька років. Більшість ресторанів просто закриває зали для відвідувачів і зосереджується на розвитку каналів обслуговування за межами приміщень. Згідно зі статистичними даними, близько 65% споживачів не планують повертатися в кафе з міркувань безпеки. У зв'язку з цим втрачає актуальність вибір «вигідною» локації для розміщення закладу громадського харчування, а це дозволить власникам бізнесу економити на орендній платі.

Комплекти їжі

Грамотно підібраний і красиво упакований комплект їжі - одне із затребуваних рішень. Споживач економить час на приготуванні їжі і при цьому може організувати оригінальний сімейний обід або вечерю. Для ресторану це додаткова можливість просування, підвищення впізнаваності бренду.

Збалансоване харчування

Сучасні фаст-фуди приділяють особливу увагу якості інгредієнтів і виводять в пріоритет здорову їжу. Багато закладів включають в своє меню продукти, що сприяють зміцненню імунної системи, зняття стресу, підвищення розумового і фізичного тонусу.

Акцент на екологічність

Усвідомлене споживання, сталий розвиток - ці поняття стали «модними» в різних сферах діяльності. Фаст-фуд також поступово впроваджує екотрадіціі - використання в приготуванні страв продуктів без ГМО, відмова від пластику та поліетилену на користь біорозкладаної упаковки та інше.

Безконтактне обслуговування

Велика частина взаємодії з клієнтом переводиться в цифровий формат. Програма для фаст-фуду включає модулі не тільки для закладу, а й спеціальні додатки для споживачів, за допомогою яких вони можуть переглядати асортимент, робити замовлення, вносити оплату, відстежувати доставку, стежити за акційними пропозиціями.

Глобалізація меню

Фахівці вважають, що глобальні продукти стануть більш популярними в порівнянні з вузькоспеціалізованою кухнею. Це обумовлено скороченням кількості подорожей, а відповідно - можливостей знайомитися з кухнями різних країн. Щоб підвищити інтерес до закладу, ресторанам фаст-фуду слід оновити меню, додавши інтернаціональні варіанти.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...