10:10, 19 травня 2020 р.
Засновник клінінгової фірми «Чистюля» в Броварах: «Усі речі проходять дезінфекцію озоном»
В період карантину більшість броварських підприємців опинились в економічній пастці. Аби підтримати бізнес нашого міста, сайт 4594.com.ua вирішив розповісти своїм читачам про цікаві та корисні проекти, а також познайомити вас з їх керівниками. Сьогодні поговоримо з фанатом своєї справи - засновником клінінгової компанії «Чистюля» в Броварах.
Як давно ви займаєтесь хімчисткою, чому вирішили обрати саме цей напрямок?
- Як і у більшості людей, в нашій родині періодично виникала проблема, як привести до ладу домашні речі: килими, м'які меблі, ковдри і т.д. Після аналізу ринку даних послуг, ми не змогли знайти компанію, яка в повній мірі відповідала б нашим запитам. Вивчивши наявну інформацію і власні можливості, ми вирішили організувати свою компанію, яка б професійно займалася наданням клінінгових послуг. І в 2010 році фірма «Чистюля» почала свою діяльність. На сьогоднішній день, в нашому розпорядженні є все необхідне професійне обладнання, ретельно підібрана і перевірена лінійка засобів для чищення, а також сумлінні висококваліфіковані співробітники, кожен з яких знає, як робити свою роботу так, щоб клієнт залишився задоволений.
Крім прання килимів, пледів, ковдр, наматрацників, чохлів ми робимо хімчистку великих дитячих іграшок, дитячих колясок, подушок (причому все це робиться безпечними еко-засобами), а також виконуємо хімчистку диванів, крісел, м'яких стільців, кухонних куточків, матраців.
Всі роботи, крім чистки м'яких меблів, виконуються у нас в цеху. Вироби, які потребують чистки (прання), замовник може привезти сам, або скористатися нашою послугою доставки в будь-який зручний для нього час, включаючи вечірні години та вихідні дні.
У чому ваш секрет успіху?
- Я думаю, що найголовніше - це якість нашої роботи. Весь час існування нашої фірми ми постійно вдосконалюємо наші навички, використовуючи нові засоби і методики для отримання кращого результату. На сьогоднішній день ми напрацювали досить велику клієнтську базу, тому не дивлячись на глобальні економічні труднощі і наявність конкуренції, відчуваємо себе досить впевнено. Коли я аналізую, звідки у нас беруться нові клієнти, то виявляється, що більшість приходять за рекомендаціями людей, які вже скористалися нашими послугами. Я вважаю, що це один з найбільш важливих показників якості нашої роботи. Ми не стоїмо на місці. Ми розвиваємося і шукаємо нові можливості
Хто ваші клієнти?
- Найчастіше - це жителі Броварів, Броварського району і Києва. Нашими послугами користуються як приватні особи, так і організації. Наприклад, дитячі садки, школи, адміністрація міста, кафе, ресторани. Клієнти дуже різні. Нещодавно, наприклад, було замовлення з посольства Данії. Роботу для будь-якого замовника ми виконуємо однаково якісно. Наша робота - наша репутація. До слова, розрахунок ми приймаємо як в готівковій, так і безготівковій формі, переведенням на карту або спеціальний рахунок, відкритий як ФОП.
З якими найскладнішими завданнями ви стикались?
- Іноді на прання привозять такі килими, що на них дивитися страшно. Але в той же час ми жартуємо, що чисті нам би не привезли.
На килимах бувають досить складні забруднення. Наприклад, дитячі килими з пластиліном, лизуном або просто залиті фарбою. У багатьох людей є домашні тварини, і іноді тварини не можуть дочекатися, поки їх вигуляють. Загалом, ми знаємо всі методики і постійно їх удосконалюємо, тому клієнти задоволені.
В середньому, термін виконання замовлення 4-5 днів. Звичайно, коли влітку пік сезону – процес може затягнутися до 7 днів. Іноді люди просять, щоб це було максимально швидко, і ми намагаємося йти їм на зустріч. Іноді трапляються килими не стандартні: або дуже великі, або дуже важкі. Їх доводиться переносити вчотирьох.
Як карантин вплинув на вашу роботу?
- Так як ми, в основному, працюємо не з людьми, а з килимами і меблями, ми не закрилися на карантин. З моменту оголошення карантину кількість замовлень трохи зменшилася. Але, все одно, люди звертаються. До речі, в період карантину всі вироби, що надходять до нас, проходять дезінфекцію озоном. Озонування допомагає позбутися від вірусів, грибків, бактерій. Послуга озонації у нас безкоштовна.
Останні кілька років ми також активно розвиваємо послугу хімчистки салонів автомобілів. Хімчистка може бути повною або частковою. Після хімчистки автомобілів ми також пропонуємо обробку озоном. При цьому, крім салону дезінфікується система кондиціонування автомобіля. Справа в тому, що в кондиціонерах тепло і волого. В таких умовах активно розвиваються мікроорганізми, грибки, віруси. Озон ефективно з цим бореться. Газ проникає в усі важкодоступні місця, знищуючи патогенну мікрофлору.
Яке обладнання ви використовуєте в своїй роботі?
- Щоб виконати роботу якісно, обов'язково потрібна професійна техніка. Наприклад, ті ж килими відрізняються один від одного різним складом матеріалу, щільністю, плетінням, довжиною ворсу, забарвленням і т.д. Для роботи з ними потрібна різна техніка виконання чистки, різна хімія, різний період підготовки, вимочування, прання, і т.д. і т.п. Все це, звичайно, знають наші працівники. І, звичайно, без спец. техніки більшість з цих робіт виконати не можна.
Ми використовуємо апарат високого тиску, роторну машину, парогенератори, центрифугу, пароочищувачі, професійні пилососи і т.д. Для хімчистки м'яких меблів – орбітальні машини, екстрактори, пароочищувачі і т.д. Є ціла лінійка для видалення самих різних видів плям, запахів, пластиліну, жувальних гумок і ще багато чого. Окремий акцент хочемо зробити на тому, що ми перемо килими круглий рік. Після прання і віджиму в центрифузі наші килими на спеціальних візках заїжджають в сушильну камеру, обладнану осушувачами повітря, вентиляторами, озонаторами.
Сухість килима перевіряється за допомогою спеціального пристрою. Після сушіння кожен килим ретельно оглядається і проходить стадію доопрацювання. Після цього він упаковується і відправляється до клієнта. Під час доставки ми розпаковуємо килим, щоб клієнт міг сам перевірити якість роботи.
Чи довелось вам змінити цінову політику у зв’язку з нинішньою кризою? Чи навпаки – діють спеціальні пропозиції та акції?
- Ми розуміємо, що в зв'язку з останніми подіями в країні, у наших клієнтів не так багато вільних грошей. Тому ми не збільшували вартість наших послуг, які знаходяться в середньому ціновому діапазоні.
Також ми надаємо послугу по хімчистці дитячих візочків та великих іграшок, які неможливо почистити в домашніх умовах. Ціни на ці послуги цілком прийнятні, і люди можуть собі їх дозволити.
Детальну інформацію про ціни можна подивитися на нашому сайті. Подивитися результати нашої роботи в форматі «до і після» можна на наших сторінках у Facebook та Instagram.
Контакти: м. Бровари, вул. Кутузова, 105а
Телефон: +38 063 168 90 51
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
16:47
10 грудня
11:53
10 грудня
Чому MONPARK цієї зими стане улюбленим місцем у Києві
Новини компаній
09:00
10 грудня
19:48
6 грудня
live comments feed...