Засновник мережі «Brovary Today»: «Ми даємо можливість розгорнути доставку за три години»

В період карантину більшість броварських підприємців опинились в економічній пастці. Аби підтримати бізнес нашого міста, сайт 4594.com.ua вирішив розповісти своїм читачам про цікаві та корисні проекти, а також познайомити вас з їх керівниками. Сьогодні поговоримо із засновником соціальної мережі «Brovary Today»  Владиславом Любчичем.

З якою метою був створений онлайн-сервіс «Brovary Today» та хто ваша основна аудиторія користувачів?

- Насправді ми не просто онлайн-сервіс. «Brovary Today» - це така, створена групою крутих програмістів, соціальна мережа, де ми постарались зібрати всі сервіси дозвілля в Броварах.

Сервіс відповідає на питання: «Чим зайнятися сьогодні?». Можна замовити їжу, можна сходити пограти в мафію, в караоке, на квіз, потрапити на улюблену кавер групу, або ж побачити, які фільми сьогодні будуть показувати в парку.

Тому хочу наголосити, що ми не сервіс доставки їжі та не кур’єрська служба. В нас набагато більший функціонал. В тому числі - замовлення смаколиків додому. Тут важливим моментом є той факт, що кожне замовлення моментально відправляється на кухню закладу. Якщо користувач, наприклад, зробить замовлення саме через нас, а не через заклад, то він отримає все той же сервіс, тільки з кешбеком та можливістю відстежувати замовлення і багато іншого.

Хочу наголосити, що кур'єрська служба - це лише допоміжна послуга для закладів. В першу чергу ми – програмісти, які хочуть зробити з цього проекту зручний додаток для жителів міста. Особливо для молоді.

Саме для них ми вже робимо круті оновлення, які вийдуть влітку і, сподіваюся, будуть тепло прийняті нашими користувачами.

Як заклади (кафе, ресторани і т.д.) можуть підключитися до вашого сервісу? Які «фішки» ви можете запропонувати закладам?

- Щоб до нас підключитися, достатньо зателефонувати нам, або ж написати на пошту, а потім обговорити умови. Що стосується «фішок», то панель управління закладом – один з найбільш технічно складних розділів нашого сайту. Ми постаралися за допомогою сервісу вирішити максимальну кількість рутинних проблем закладів та щоб вони мали свободу в налаштуваннях.

Таким чином, заклад сам може тимчасово відключити доставку, в один клік змінити умови, додати нові акції, налаштувати методи оплати, витягнути фінансовий звіт в Excel та багато іншого.

Зараз ми впроваджуємо в систему керування контентом (тобто «адмінку») систему POS і маркетинговий розділ, де можна буде, наприклад, згенерувати макети рекламної продукції та замовити друк, припустимо, флаєрів в один клік. І ще багато інших речей, що можуть полегшити життя адміністратору, який приймає замовлення. Ще важливий момент: ми регулярно спілкуємось з адміністраціями закладів та намагаємось впроваджувати їх ідеї, які дозволили б поліпшити наш сервіс.

У вас на сайті написано, що по кожному закладу умови підключення обумовлюються індивідуально. Умови, в тому числі, залежать від типу закладу та репутації. На що саме ви звертаєте увагу, коли мова йде про «репутацію» закладу, який хоче підключитися до ваших послуг?

- Я б не став акцентувати увагу саме на слові «репутація». Для нас важливо, щоб заклади розділяли наші цінності: якість їжі, контроль сервісу, повага до гостей. Тоді наша співпраця буде ефективною та успішною.

Чи з’явилися на ринку доставки «фірми-халтурники»? Якщо так, то як можна відрізнити якісний сервіс доставки (їжі або іншого товару) від неякісного вже на стадії першого спілкування з ними по телефону?

- Саме халтурники – навряд чи. Зазвичай, це хлопці, які просто мають автомобіль, вміють зробити якусь сторінку в інтернеті та запустити рекламу.

Не думаю, що це халтурники. Скоріше навпаки, просто люди, які хочуть працювати. Авантюристи, в хорошому розумінні цього слова.

Що стосується дійсно якісного сервісу і як його визначити, то треба дивитись по закладам, які підключені, та по функціоналу сайту. Наприклад, у деяких конкурентів  я знаходив багато «вразливих місць» (в сенсі безпеки та конфіденційності) на сайті, в тому числі дуже критичних, які можуть боляче вдарити по їхній репутації, якщо люди дізнаються про це.

Але в цілому, як я вже говорив, ми хочемо себе позиціонувати, як зручний онлайн-сервіс, а не кур'єрська служба. Тому вважати нас прямими конкурентами не зовсім коректно.

Зі зростанням попиту ціни також підвищились чи фірми заробляють за рахунок кількості замовлень?

- Скажімо так, карантин не тільки збільшив замовлення, але і вдарив по якості. Наприклад, в звичайний час, середня доставка замовлення з «McDonalds» займала у нас хвилин 25. Зараз же кур'єр іноді на МакДрайв стоїть хвилин 25. Враховуючи, що ми вкрай рідко дозволяємо кур'єру взяти 2 замовлення одночасно, то, якщо на одного кур'єра перепаде одночасно 3 замовлення, він може доставляти останній заказ більше години. На цьому фоні підвищувати вартість доставки, я не вважаю правильним. Проте, кількість одночасно працюючих кур'єрів довелося збільшити.

Яка зараз ситуація на ринку доставки? Наскільки він змінився через карантин? Чому ця криза вас навчила?

- Ситуація стала тільки нестабільною. Іноді, звичайно, тихий будній день може «вистрілити» в плані навантаження так, як не буває на деяких вихідних.

Для нас карантин - це можливість показати закладам користь від нашої співпраці. Наприклад, для нових ресторанів,  котрі раніше на доставку не працювали, але через карантин перейшли чисто на доставку, то ми даємо таким закладам нульову комісію. Це робиться для того, щоб у закладів залишалася можливість приймати замовлення. Адже в багатьох випадках заклади були просто не готові до прийому замовлень онлайн - не було ані сайту, ані «онлайн-меню», нічого. Ми ж, даємо можливість розгорнути повноцінну доставку за три години.

БРОВАРИ ДОСТАВКА АФІША ЛЮБЧИЧ BROVARY TODAY
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі

Спорт
З 18 по 20 вересня у Білій Церкві проходив чемпіонат Київської області з шахів серед хлопців та дівчат 2009-2010, 2005-2006 року народження та молодших. Шахісти з Броварів отримали одразу чотири перемоги – три «золота» та одне «срібло» і впевнено обійшли багатьох конкурентів. Зокрема, у категорії хлопців до 12 років перше місце посіли броварчани Андрій Артемов та Даніїл Дідок, тож переможця визначали за додатковим показником. Згідно до нього, «золото» отри...
Пригоди
В середу, 23-го вересня, в Броварах сталася ДТП. О 19:03 до поліції надійшло повідомлення про аварію за участі двох легковиків. Як повідомили «Трибуні Броварів» правоохоронці, автомобіль «Daewoo Lanos» рухався вул. Київською з боку столиці. Інша автівка – «Renault-19», що рухалася цією ж вулицею, але в зворотньому напрямку, на перетині вул. Київська та Пушкіна здійснювала розворот ліворуч. У результаті маневру, дві автівки зіткнулися. Внаслідок аварії тра...
Пригоди
Дуже поширена ситуація, коли шукаєш якусь потрібну послугу і, витративши купу часу і нервів, виявляєш її у себе під боком. З метою допомогти нашому зайнятому читачеві краще орієнтуватися в постійно мінливому світі, ми вирішили познайомити вас з не дуже широко відомими послугами досить відомих підприємств. База відпочинку санаторного типу "Хвиля", більш відома як санаторій "Хвиля", знаходиться між Броварами і столичним мікрорайоном Троєщина, поруч з селом...
Пригоди
Протягом тижня до Броварського відділу поліції надійшло 5 повідомлень із заявами про домашнє насильство. Завдяки оперативному реагуванню правоохоронців, у кожному випадку протиправні дії припинено, а відносно  правопорушників зібрано адміністративні матеріали за ст. 173-2 (Вчинення насильства в сім’ї, невиконання захисного припису або непроходження корекційної програми), які передано на розгляд суду. «На жаль, досі лишається проблемою те, що люди воліють н...
Пригоди
У вівторок, 22-го вересня, о 18:04 до оперативно-диспетчерської служби надійшло повідомлення, що лікарі «швидкої» потребують допомоги рятувальників. Прибувши за викликом, рятувальники виявили на бульварі Незалежності, 11, біля 9-поверхового будинку нетверезого чоловіка, що впав у яму глибиною 1 м. Працівники ДСНС допомогли дістати травмованого громадянина з «пастки» та передали лікарям швидкої медичної допомоги. Потерпілий відмовився від госпіталізації. Пе...
Бізнес
В настоящее время бурение скважин – необходимая услуга для тех, кто хочет потреблять качественную воду. Это стало актуально не только для людей, живущих на своем собственном участке, но и для больших организаций. Всем важно обеспечить себя стабильной подачей чистой воды, ведь это является базовой необходимостью человека. Бурение скважины обеспечивает вас своей водой, вам больше не придется переживать по поводу того, что у вас не будет воды, либо вода будет...
Культура
Ну ось і закінчився перший сезон #Національний_Quiz в місті Бровари. Так ще осталась одна тематична гра, а з жовтня без перерви почнеться новий сезон. Загальні підсумки по всьому сезону обіцяю викласти після Лихих 90-их. Там будуть цифри, висновки, ну і можливо щось цікавеньке. Ну а в цьому звіті (ох давно я казав, що треба писати по гарячим слідам) пройдуся по другому важливому в цьому сезоні турніру, котрий складався з однієї гри, але до якої підштовхнул...
Пригоди
У вівторок, 22 вересня о 18:20 до оперативно-диспетчерської служби Броварського району надійшло повідомлення про пожежу вул. Броварської сотні. Прибувши за викликом, рятувальники виявили загорання сміття на площі 30 кв.м. Протягом двадцяти хвилин пожежу було повністю ліквідовано. 5 ДПРЗ м. Бровари Читайте також: На Броварщині майже три години гасили палаюче сміття На Броварщині спалахнуло на заводі «Кока-Кола» На Броварщині згорів будинок
Суспільство
Упродовж минулого тижня патрульні Броварського відділу поліції зібрали 14 адміністративних матеріалів за порушення Правил дорожнього руху. Так, поліцейськими надалі проводяться заходи із виявлення та притягнення до відповідальності водіїв, які встановили на своїх транспортних засобах 3D номерні знаки. Протягом останніх днів було виявлено 6 таких автівок. Такі номерні знаки не відповідають встановленим вимогам ДСТУ (Пункт 4.3 ДСТУ 3650:2019) і за дане поруш...