Засновник мережі «Brovary Today»: «Ми даємо можливість розгорнути доставку за три години»

Засновник мережі «Brovary Today»: «Ми даємо можливість розгорнути доставку за три години»

В період карантину більшість броварських підприємців опинились в економічній пастці. Аби підтримати бізнес нашого міста, сайт 4594.com.ua вирішив розповісти своїм читачам про цікаві та корисні проекти, а також познайомити вас з їх керівниками. Сьогодні поговоримо із засновником соціальної мережі «Brovary Today»  Владиславом Любчичем.

З якою метою був створений онлайн-сервіс «Brovary Today» та хто ваша основна аудиторія користувачів?

- Насправді ми не просто онлайн-сервіс. «Brovary Today» - це така, створена групою крутих програмістів, соціальна мережа, де ми постарались зібрати всі сервіси дозвілля в Броварах.

Сервіс відповідає на питання: «Чим зайнятися сьогодні?». Можна замовити їжу, можна сходити пограти в мафію, в караоке, на квіз, потрапити на улюблену кавер групу, або ж побачити, які фільми сьогодні будуть показувати в парку.

Тому хочу наголосити, що ми не сервіс доставки їжі та не кур’єрська служба. В нас набагато більший функціонал. В тому числі - замовлення смаколиків додому. Тут важливим моментом є той факт, що кожне замовлення моментально відправляється на кухню закладу. Якщо користувач, наприклад, зробить замовлення саме через нас, а не через заклад, то він отримає все той же сервіс, тільки з кешбеком та можливістю відстежувати замовлення і багато іншого.

Хочу наголосити, що кур'єрська служба - це лише допоміжна послуга для закладів. В першу чергу ми – програмісти, які хочуть зробити з цього проекту зручний додаток для жителів міста. Особливо для молоді.

Саме для них ми вже робимо круті оновлення, які вийдуть влітку і, сподіваюся, будуть тепло прийняті нашими користувачами.

Як заклади (кафе, ресторани і т.д.) можуть підключитися до вашого сервісу? Які «фішки» ви можете запропонувати закладам?

- Щоб до нас підключитися, достатньо зателефонувати нам, або ж написати на пошту, а потім обговорити умови. Що стосується «фішок», то панель управління закладом – один з найбільш технічно складних розділів нашого сайту. Ми постаралися за допомогою сервісу вирішити максимальну кількість рутинних проблем закладів та щоб вони мали свободу в налаштуваннях.

Таким чином, заклад сам може тимчасово відключити доставку, в один клік змінити умови, додати нові акції, налаштувати методи оплати, витягнути фінансовий звіт в Excel та багато іншого.

Зараз ми впроваджуємо в систему керування контентом (тобто «адмінку») систему POS і маркетинговий розділ, де можна буде, наприклад, згенерувати макети рекламної продукції та замовити друк, припустимо, флаєрів в один клік. І ще багато інших речей, що можуть полегшити життя адміністратору, який приймає замовлення. Ще важливий момент: ми регулярно спілкуємось з адміністраціями закладів та намагаємось впроваджувати їх ідеї, які дозволили б поліпшити наш сервіс.

У вас на сайті написано, що по кожному закладу умови підключення обумовлюються індивідуально. Умови, в тому числі, залежать від типу закладу та репутації. На що саме ви звертаєте увагу, коли мова йде про «репутацію» закладу, який хоче підключитися до ваших послуг?

- Я б не став акцентувати увагу саме на слові «репутація». Для нас важливо, щоб заклади розділяли наші цінності: якість їжі, контроль сервісу, повага до гостей. Тоді наша співпраця буде ефективною та успішною.

Чи з’явилися на ринку доставки «фірми-халтурники»? Якщо так, то як можна відрізнити якісний сервіс доставки (їжі або іншого товару) від неякісного вже на стадії першого спілкування з ними по телефону?

- Саме халтурники – навряд чи. Зазвичай, це хлопці, які просто мають автомобіль, вміють зробити якусь сторінку в інтернеті та запустити рекламу.

Не думаю, що це халтурники. Скоріше навпаки, просто люди, які хочуть працювати. Авантюристи, в хорошому розумінні цього слова.

Що стосується дійсно якісного сервісу і як його визначити, то треба дивитись по закладам, які підключені, та по функціоналу сайту. Наприклад, у деяких конкурентів  я знаходив багато «вразливих місць» (в сенсі безпеки та конфіденційності) на сайті, в тому числі дуже критичних, які можуть боляче вдарити по їхній репутації, якщо люди дізнаються про це.

Але в цілому, як я вже говорив, ми хочемо себе позиціонувати, як зручний онлайн-сервіс, а не кур'єрська служба. Тому вважати нас прямими конкурентами не зовсім коректно.

Зі зростанням попиту ціни також підвищились чи фірми заробляють за рахунок кількості замовлень?

- Скажімо так, карантин не тільки збільшив замовлення, але і вдарив по якості. Наприклад, в звичайний час, середня доставка замовлення з «McDonalds» займала у нас хвилин 25. Зараз же кур'єр іноді на МакДрайв стоїть хвилин 25. Враховуючи, що ми вкрай рідко дозволяємо кур'єру взяти 2 замовлення одночасно, то, якщо на одного кур'єра перепаде одночасно 3 замовлення, він може доставляти останній заказ більше години. На цьому фоні підвищувати вартість доставки, я не вважаю правильним. Проте, кількість одночасно працюючих кур'єрів довелося збільшити.

Яка зараз ситуація на ринку доставки? Наскільки він змінився через карантин? Чому ця криза вас навчила?

- Ситуація стала тільки нестабільною. Іноді, звичайно, тихий будній день може «вистрілити» в плані навантаження так, як не буває на деяких вихідних.

Для нас карантин - це можливість показати закладам користь від нашої співпраці. Наприклад, для нових ресторанів,  котрі раніше на доставку не працювали, але через карантин перейшли чисто на доставку, то ми даємо таким закладам нульову комісію. Це робиться для того, щоб у закладів залишалася можливість приймати замовлення. Адже в багатьох випадках заклади були просто не готові до прийому замовлень онлайн - не було ані сайту, ані «онлайн-меню», нічого. Ми ж, даємо можливість розгорнути повноцінну доставку за три години.

БРОВАРИ ДОСТАВКА АФІША ЛЮБЧИЧ BROVARY TODAY
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Коментарі