• Головна
  • Перелік послуг, які надає броварський «Прозорий офіс»
12:00, 27 вересня 2019 р.

Перелік послуг, які надає броварський «Прозорий офіс»

Перелік послуг, які надає броварський «Прозорий офіс»

В четвер, 26 вересня, депутати Броварської міської ради затвердили перелік послуг, які можна отримати в центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП).

Звернувшись до «Прозорого офісу», ви можете отримати наступні послуги (відсортовано відповідно до повноважень відділів і управлінь міськради):

Управління містобудування та архітектури Броварської міської ради

1.Надання будівельного паспорту забудови земельної ділянки.

2.Надання містобудівних умов та обмежень для проєктування об’єкта будівництва.

3.Надання висновку про погодження проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

4.Надання висновку про погодження проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, цільове призначення якої змінюється.

5.Висновок про продаж у власність земельної ділянки.

6.Оформлення паспорту прив’язки тимчасової споруди.

7.Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами.

8.Присвоєння адреси.

9.Надання викопіювання із топографічної зйомки міста.

Управління будівництва, житлово-комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради

1.Дозвіл на переведення нежитлових приміщень у житлові та житлових приміщень у нежитлові та їх реконструкцію.

2.Дозвіл на проведення реконструкції приміщень у багатоквартирних будинках.

Управління інспекції та контролю Броварської міської ради

1. Повідомлення про початок виконання підготовчих робіт / про зміну даних у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт.

2. Повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництва яких здійснюється на підставі будівельного паспорта, та повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1).

3. Подача Декларації про готовність об’єкта до експлуатації щодо об’єктів з незначними наслідками (СС1) та об’єктів, будівництва яких здійснювалося на підставі будівельного паспорта.

4. Видача дозволу на виконання будівельних робіт щодо об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) наслідками.

5. Видача сертифіката прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єкта із середніми (СС2) наслідками.

6. Подача Декларації про готовність об’єкта щодо прийняття в експлуатацію індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, будівель і споруд сільськогосподарського призначення, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із незначними наслідками (СС1), збудовані на земельній ділянці відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт.

7. Дозвіл на видалення зелених насаджень.

8. Дозвіл на порушення об’єкту благоустрою.

Управління з питань комунальної власності та житла Броварської міської ради

1. Рішення пропередачу у приватну (спільну сумісну, спільну часткову) власність квартири, жилого приміщення в гуртожитку.

2. Внесення змін та доповнень до свідоцтв про право власності на житло.

3. Рішення про передачу в оренду майна комунальної власності територіальної громади м. Бровари.

4. Рішення про продовження договірних відносин та внесення змін до договорів оренди майна територіальної громади м. Бровари.

5. Дозвіл орендарямнапередачу в суборенду майна комунальної власності територіальної громади м. Бровари.

6. Виготовлення дублікату свідоцтва про право власності на житло.

Відділ  земельних ресурсів Броварської міської ради

1.Дозвіл на розробку проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, користування, оренду.

2.Рішення про передачу земельних ділянок у власність, користування, в оренду.

3.Рішення про продаж земельної ділянки.

4.Рішення про поновлення договору оренди.

Державне агентство водних ресурсів України

1. Дозвіл на спеціальне водокористування.

Управління  соціального захисту населення Броварської міської ради

Видача дозволу піклувальнику для надання згоди підопічній повнолітній особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочину щодо:

– відмови від майнових прав підопічного;

– видання письмових зобов’язань від імені підопічного;

– укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі договорів щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири;

– укладення договорів щодо іншого цінного майна;

Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо:

– відмови від майнових прав підопічного;

– видання письмових зобов’язань від імені підопічного;

– укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі договорів щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири;

–  укладення договорів щодо іншого цінного майна;

–  управління нерухомим майном або майном, яке потребує недієздатна особа;

– передання нерухомого майна або майна, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа, за договором в управління іншій особі;

Видача особі подання про можливість призначення її опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи, цивільна дієздатність якої обмежена.

Служба у справах дітей Броварської міської ради

1.Визначення місця проживання малолітньої дитини.

2. Участь у вихованні дитини.

3. Дозвіл на вчинення правочину щодо нерухомого майна, право власності на яке, або право користування яким, мають діти.

4.Дозвіл на постановку, зняття та перереєстрацію, укладання договору

купівлі- продажу транспортного засобу, право володіння яким має дитина.

5.Дозвіл на укладення угоди стосовно розподілу спадкового майна, одним із спадкоємців якого є дитина.

6.Висновок про можливість/неможливість передачі дитини для подальшого виховання батьку, матері, які звільнились з місць позбавлення волі або з-під варти.

7.Розв’язання спору між батьками щодо визначення або зміни імені, прізвища, по батькові дитини.

8. Акт обстеження умов проживання.

9. Рішення про влаштування дитини–сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування, до дитячого будинку сімейного типу або прийомної сім’ї.

10.Висновок до суду про реєстрацію або зняття з реєстрації місця проживання дитини.

11.Рішення про встановлення опіки (піклування) над дитиною.

12.Висновок про доцільність/недоцільність позбавлення батьківських прав батька або матері дитини.

13.Створення прийомної сім’ї.

14.Створення дитячого будинку сімейного типу.

15.Висновок до суду про поновлення батьківських прав.

16.Надання повної цивільної дієздатності фізичній особі, яка досягла шістнадцяти років і працює за трудовим договором, а також неповнолітній особі, яка записана матір’ю або батьком.

17. Дозвіл на укладення договору про припинення права на аліменти.

18. Надання дозволу бабі, діду, іншим родичам дитини.

19. Висновок до суду про побачення з дитиною матері, батька, які позбавлені батьківських прав.

20.Висновок до суду щодо участі баби, діда, прабаби, прадіда, брата, сестри, мачухи, вітчима у вихованні дитини.

21. Дозвіл на укладання договору оренди нерухомого майна, яке на праві власності належить дітям-сиротам або дітям, позбавленим батьківського піклування.

22. Висновок до суду про зменшення розміру аліментів або про внесення частини аліментів на особистий рахунок дитини у відділенні Державного ощадного банку України.

Відділ сім’ї та молоді Броварської міської ради

1. Видача посвідчень батьків багатодітної сім’ї .

2.Видача довідки про те, що батькам за місцем реєстрації не видавалось посвідчення батьків багатодітної сім’ї.

3.Підготовка клопотання про присвоєння почесного звання України «Мати – Героїня».

Відділ реєстраційних дій Центру обслуговування «Прозорий офіс» Броварської міської ради

1.Надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємцівта громадських формувань у вигляді витягу.

2. Видача дубліката оригіналу установчих документів юридичної особи та/або змін до них.

3. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстріюридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

4. Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстріюридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань , утомучислізміндо установчих документів юридичноїособи.

5. Державна реєстрація фізичної особи-підприємця.

6.Державна реєстраціяприпинення фізичної особи-підприємця;

7.Державна реєстрація юридичної особи (у тому числі в результаті виділу, злиття, перетворення, поділу).

8. Державна реєстрація припинення діяльності юридичної особи.

9. Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 1 липня 2004 року.

10.Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу-підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 року.

11.Виправлення помилки, допущених у відомостях Єдиного державного реєструюридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, допущеної не з вини суб’єкта державної реєстрації.

12.Надання документів в паперовій формі, що містяться в реєстраційній справі.

13.Включення відомостей про фізичну особу-підприємця.

14.Державна реєстрація права власності на нерухоме майно.

15. Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно, відмінних від права власності (крім іпотеки).

16.Державна реєстрація обтяжень речових прав, іпотеки.

17.Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав та їх обтяжень, у тому числі виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника.

18.Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна.

19. Заборона вчинення реєстраційних дій.

20. Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, скасування рішення державного реєстратора (за рішенням суду).

21. Надання інформації, витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно в паперовій формі.

22. Надання інформації, витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно в електронній формі.

Відділ Держгеокадастру у м. Броварах та Броварському районі

1.Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру.

2.Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку.

3.Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу.

4.Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межахтериторійадміністративно-територіальних одиниць,з видачеювитягу.

5.Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу.

6.Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу.

7.Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу.

8.Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.

9. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

1) витягу з Державного земельного кадастру про:

– землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць;

–обмеження у використанні земель;

–земельну ділянку;

2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території);

3) викопіювання зкадастровоїкарти(плану)таіншої картографічноїдокументації.

10. Видача довідки про:

– наявність та розмір земельної частки (паю);

– наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельноїділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом їїцільовогопризначення (використання);

11. Видача відомостей здокументації із землеустрою,що включена до Державного фондудокументації із землеустрою.

12. Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями.

13. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

Броварське районне управління ДСНС УКРАЇНИ в Київскій області

-декларація відповідності об’єкта (об’єктів)законодавствазпитань пожежноїбезпеки.

Броварський районний відділ ЦМУ ДМС у м. Києві та Київській області

1.Оформлення і видача паспорта громадянина України (ID).

2.Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон із безконтактним електронним носієм.

Відділ реєстрації місця проживання фізичних осіб Центру

- обслуговування «Прозорий офіс» Броварської міської ради;

- реєстрація місця проживання/перебування фізичних осіб;

- зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб;

- видача довідок про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи.

Графік роботи  відділу реєстрації  місця проживання фізичних осіб Центру обслуговування «Прозорий офіс»:

(бульв.Незалежності, 3 віддалені робочі місця)

Вт-Чт - з 08:00 до 17:00

Пт - з08:15 до 15:45 (прийом представників органів виконавчої влади, ОСББ, та комунальних підприємств)

Сб - з 08:00 до 15:45

Технічна перерва з 12:00 до 12:45 (45 хвилин)

Нд-Пн – вихідний

Видача (переоформлення, видача дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.

Графік роботи Центру обслуговування «Прозорий офіс» Броварської міської ради Київської області (вул.Гагаріна,18):

Пн-Чт – із 08:00 до 17:00

Пт – із 08:00 до 15:45

Технічна перерва – із 12:00 до 12:45

Сб-Нд – вихідні дні

Усі необхідні дані, що стосуються роботи «Прозорого офісу», можна знайти на головному сайті міста у розділі адміністративні послуги.

Або за телефоном «Контакт-центру»: 6-11-11.

Трибуна Бровари

Читайте також:

Відкриття «McDonald`s» в Броварах знову зірвалося

Боксер з Броварщини став першим призером чемпіонату України

У Броварах з’явилися шахраї з продажу води

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#БРОВАРИ #ПРОЗОРИЙ #ОФІС #ПОСЛУГИ #МІСЬКРАДА
Оголошення
live comments feed...