• Головна
  • 5 високооплачуваних професій для фрілансерів, які будуть актуальні в 2020 році
13:54, 29 серпня 2019 р.

5 високооплачуваних професій для фрілансерів, які будуть актуальні в 2020 році

5 високооплачуваних професій для фрілансерів, які будуть актуальні в 2020 році

Покоління X і Z відрізняються від тих, кому далеко за 30. Молодь хоче більше свободи, тому вони часто шукають віддалену і проектну роботу. Адже це не тільки дає можливість планувати свій час так, як тобі зручно, а й заробляти непогані гроші при якісному і швидкому виконанні роботи.

Які ж професії в 2020 можуть принести хороший дохід? Яким професіями досить швидко можна навчитися і чому?

SMM-фахівець

Ті, хто розвиває соціальні мережі, можуть почати заробляти досить багато в 2020 році. Якщо ви опануєте професію SMM-фахівця або роботу пов'язану з соціальними мережами, то у вас завжди буде забезпечений потік клієнтів.

SMM-фахівець може знайти віддалену роботу на сайтах з працевлаштування, біржах фріланса, а також по «сарафанному радіо». А з тими обертами, які набирають Facebook або Instagram, можна припустити, що попит на фахівців з SMM буде тільки рости.

Найпопулярніші і перспективні напрямки - Facebook, Instagram, Youtube, Telegram і TikTok. І якщо людина знаходить кілька проектів, які може вести якісно, ​​то дохід у фрілансера може скласти від 600$ до 2000$. При цьому, якщо креативу вистачає, то дохід може вирости і до 5000$.

SEO-спеціаліст

Суть роботи полягає в залученні органічного трафіку з пошукових систем. Фахівці з SEO можуть просувати в пошуковій системі Google як свої власні проекти, так і сайти клієнтів. Вони оптимізують їх під вимоги користувачів і пошукових систем. Досвідчений SEO-спеціаліст робить багато чого і знати повинен досить багато, але це цікава робота. Адже завжди є куди розвиватися.

Існує думка, що SEO вже вичерпало себе. Мовляв, все вирішує покупна реклама. Але практика показує, що SEO працює. Це стабільний органічний трафік, ліди і дохід. Заробіток фахівця залежить від комплексу робіт, кількості проектів і трафіку на ньому. Важливу роль відіграє ніша, а також географія. Чим більше в обраних гео і ніші грошей, тим більше може заробляти SEO-спеціаліст.

І якщо в компаніях такому фахівцю пропонують 500-1000$, то на фрілансі при активній роботі SEO-фахівець може заробляти від 2000$ до 10000$ в місяць.

Спеціаліст з управління репутацією

Окремо від SMM-фахівців і фахівців з SEO можна відокремити фахівців з SERM. SERM - це управління репутацією в мережі. Такі фахівці займаються захистом брендів і персон. Ця вузька ніша дуже добре оплачується, але треба розуміти, що необхідно показувати і високі результати. SERM-фахівець повинен стежити за соціальними мережами і відгуками на сайтах. І якщо у вас успішно буде виходити виправити результати видачі в Google, щоб за запитами «бренд + відгук» показувалося те, що потрібно клієнтам, то у вас все буде добре в грошовому плані.

Також треба відслідковувати відгуки за ключовими словами і тегами в соціальних мережах. Спілкуватися з людьми і змінювати думку про бренд або персони за допомогою підготовлених скриптів. Такі фахівці високо оцінюються на ринку і можуть заробляти 2000-3000$.

РРС-фахівець

РРС-фахівець займається залученням покупного трафіку. Це контекстна і таргетована реклама. РРС-фахівець повинен вміти працювати з такими інструментами як: Google Analytics, Google Ads, Google Key Planner, Google Tag Manager, Facebook Ads. Також в його обов'язки входить створення семантики, рекламних оголошень, планування бюджету, вибір аудиторії і налаштування ремаркетингу. Він повинен чітко розуміти, коли і кому показувати рекламу, щоб реклама була ефективною. Досвідчені фахівці завжди були на вагу золота, тому, якщо хочете бути успішним фрілансером, вивчайте РРС.

В середньому PPC-фахівець на фрілансі може заробляти 600-1000$ ведучи кілька кампаній якісно. Але якщо докласти зусиль для пошуку клієнтів, а також намагатися підвищити конверсію, оптимізувати бюджети і вникати в кожен проект, то можна підвищити дохід до 3000-5000$ на місяць.

Арбітражник трафіку

Ці хлопці продають найцінніше що є в інтернеті. Те, на чому будується весь інтернет-маркетинг. І якщо фахівці з SEO, SMM і PPC генерують трафік, відвідуваність і працюють на ЦА, то арбітражники трафіку працюють над тим, щоб реклама спрацювала точно в плюс. Суть арбітражу трафіку - це купити трафік дешевше, а продати його дорожче. Зазвичай для того, щоб його «продати», трафік прямує на різні оффери в партнерські програми. Напевно ви бачили різні товари в інтернеті, захоплюючі тизери та різного роду креативи в Instagram і Facebook. За такі товари рекламодавці платять гроші посередникам. Тепер завдання зробити так, щоб трафік, що відправляється на ці товари, окупив себе. Тобто, доведеться займатися постійною аналітикою.

Аналітика та занурення в дану сферу можуть принести досить високий дохід. Якщо говорити про конкретні цифри, то, ставши фахівцем в арбітражі, можна заробляти щомісяця від 2000 до 10000$. А топові арбітражники трафіку можуть заробляти і значно більше.

Як стати кращим у своїй справі?

Що відокремлює початківцяфрілансера або спеціаліста від топового? Чому одні заробляють набагато більше ніж інші? Швидше за все, це залежить від наполегливості та старанності, а також знань. Саме знання можуть визначити рівень доходу. Благо, що зараз проводять досить багато мітапів, семінарів і конференцій. На відміну від івентів про «успішний успіх» бувають і технічні конференції, де фахівці діляться своїми кейсами, а також готові поспілкуватися в кулуарах про реалії галузі.

Завтра, 30 серпня 2019 року, в Києві пройде конференція Dvoma.Pro. Вона присвячена заробітку на сайтах, трафіку, та буде корисна як бізнесу, так і фахівцям з SEO, SMM, PPC, SERM і CPA. Новачки, які ще не в темі, будуть в захваті - це пов'язано з тим, що можна вибрати професію, яка дозволить отримувати стабільно високий дохід. А фахівці, які вже працюють в якійсь сфері придбають нові знання і заведуть нові бізнес-знайомства.

Що таке Dvoma.Pro

-три потоку контенту: Social Media, Search Engines, Affiliate Networks;

-36 доповідей з реальними кейсами;

-1000+ фахівців з CPA, SEO, PPC і SMM;

-активний нетворкінг;

-нові бізнес-знайомства;

-виставка і спілкування.

Цільова аудиторія

Маркетологи, директори, представники бізнесу, представники партнерських програм, веб-майстри, SEO-фахівці, арбітражнікі трафіку, програмісти, PPC-фахівці, інтернет-маркетологи, SMM-спеціалісти, представники онлайн-сервісів і сайтів.

Мета заходу

Отримання корисної для практичного застосування інформації з кейсів досвідчених спікерів і кулуарного спілкування. Неформальні розмови про проблеми інтернет-маркетингу.

Подробиці про конференцію

Отже, запрошуємо всіх на конференцію в Києві 30 серпня під назвою DVOMA.PRO. Інформацію вже можна знайти в мережі за хештегом #dvoma або на офіційному сайті.

Організатор конференції: SEO.UA - пошукове просування сайтів в Україні і не тільки.

Серед доповідачів та учасників: досвідчені і відомі маркетологи, маркетери, веб-майстри і арбітражнікі трафіку. Відомі гуру зі сфери SEO, SMM, CPA і SERM.

Вартість: від 1350 гривень, знижка для читачів 10% по промокодом - «AINUA». Придбати квитки можна за посиланням.

Дата, час та місце проведення: 30 серпня 2019 р. з 11:00 до 10:00, ТЦ «Ультрамарин», локація «Оазис».

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#БРОВАРИ #БОРИСПІЛЬ #SEO #SMM #CPA #SERM #DVOMA #КОНФЕРЕНЦІЯ
Оголошення
live comments feed...