• Головна
  • В Україні вперше розробили велосипедні держстандарти
17:19, 26 грудня 2018 р.
Надійне джерело

В Україні вперше розробили велосипедні держстандарти

ДСТУ «Планування та проектування велосипедної інфраструктури» містять загальні положення про планування велоінфраструктури і розділи про її проектування на вулицях, дорогах і перехрестях населених пунктів, а також поза населеними пунктами і велодоріжок. Також у велоДСТУ є вимоги до конструкції та експлуатації велосипедної інфраструктури і велосипедних парковок.

Проект велосипедних ДСТУ має затвердити національний орган стандартизації — державне підприємство «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості».

В Україні вперше розробили велосипедні держстандарти, фото-1

Для чого велоДСТУ?

  • ДСТУ закладають єдину методологічну основу для планування і проектування велосипедної інфраструктури. Це дасть змогу поліпшити безпеку велосипедистів в Україні завдяки проектуванню та будівництву уніфікованої велоінфраструктури.
  • ДСТУ також сприятимуть розвантаженню доріг та вулиць, підвищенню безпеки дорожнього руху та зниженню негативного впливу автомобільного транспорту на довкілля (особливо у міських умовах).
  • ДСТУ заповнять законодавчу білу пляму і допоможуть втілювати в життя розроблені плани веломереж у різних містах України.

«В Україні бракувало державних стандартів про те, як проектувати якісну, уніфіковану для усіх міст та безпечну велоінфрастурктуру, бо в українських містах постійно зростає увага до велотранспорту. При цьому без єдиних велоДСТУ кожне місто проектує її по-різному, а інженери-проектувальники доріг і представники органів місцевого самоврядування потребують інструмент для прийняття рішень. Цим інструментом стануть велосипедні держстандарти, які розробили на замовлення АВК», – пояснює координаторка проекту «Зелене світло для велоруху в громадах» Катерина Шульга.

В Україні вперше розробили велосипедні держстандарти, фото-2

Розроблення велоДСТУ вдалося замовити в межах проекту «Зелене світло для велоруху в громадах / Green Light for Cycling in Hromadas». Проект реалізує Асоціація велосипедистів Києва за підтримки Програми для України з розширення прав і можливостей на місцевому рівні, підзвітності та розвитку ULEAD з Європою / ULEAD with Europe, що спільно фінансується Європейським Союзом та його країнами-членами Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею та Швецією.

Нагадаємо, 1 вересня 2018 року набули чинності нові державні будівельні норми (ДБН) «Вулиці та дороги населених пунктів», які містять норми щодо будівництва велоінфраструктури.

Повідомляє АВК

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#велосипеди
ТОП новини
Працівникам територіального центру комплектування та соціальної підтримки можуть розробити іншу форму
Шеф-кухарі ресторанів з усієї України, які є членами Асоціації кулінарів України, організували вже 22 благодійні гастровечері на підтримку армії, зібравши понад 60 мільйонів гривень для бойових підрозділів
Юнаки від 17 років при вступі до ЗВО мають надати військово-обліковий документ
Як бути, якщо не вдалося пройти НМТ під час основних сесій
Оголошення
live comments feed...