Реклама
09:16, 2 квітня 2017 р.
5 сучасних тактик внутрішньої оптимізації
Реклама
По мірі розвитку пошукових систем традиційні методи оптимізації втрачають свою актуальність, поступаючись місцем новим прийомам. Тим не менш, багато фахівців досі використовують застарілі тактики. Однак те, що забезпечувало результат у 2012 році, неефективно в 2017.
Ниже мы рассмотрим 5 тактик, проверенных smart-web.com.ua и с помощью которых сео раскрутка поможет достигнуть успеха в этом году.
1. Відмовтеся від правил, що вказують точну кількість ключових слів на сторінці
Багато SEO-інструменти перевіряють, скільки разів ключове слово використовується на сторінці і в конкретних елементах (атрибуті alt зображень, метаописаннях або в тексті, виділений жирним шрифтом) і дають рекомендації по кількості ключів. Дотримуйтеся нижньої межі в цих радах, але не дотримуйтесь правил кшталт «Використовуйте ключове слово 1 раз на кожні 100 слів» або «Використовуйте ключове слово як мінімум 4 рази в HTML-тексті».
Пам'ятайте, що Google хвилює, як відвідувачі взаємодіють з вашим контентом. Якщо користувач клацає на вашу сторінку в результатах пошуку або після переходу на сайт повертається в SERP, оскільки ваш контент не задовольнив його потребу, тоді незабаром ви залишите першу сторінку.
Висновок. На сьогоднішній день ключові слова, як і раніше, варто використовувати в тегах title, мета описаннях і на сторінці. Однак правила, які вказують точну кількість ключів, не допоможуть вам поліпшити свої позиції. Крім того, цей підхід може призвести до погіршення юзабіліті та якості контенту, а вони грають більш важливу роль в ранжируванні.
2. Обслуговуйте потреби користувачів
Надавайте їм той досвід взаємодії і ті відповіді, яких вони хочуть. Це набагато важливіше, ніж дотримання правил щодо кількості ключових слів.
Хочете дізнатися, яка потреба стоїть за широким запитом? Виконайте дослідження ключових слів.
5суч2
Наприклад, ви ввели фразу «Яйця Фаберже» (прим. – «Faberge eggs» англійською мовою) в Keywords Explorer від Moz і вибрали фільтр «Are questions». Система покаже вам, що люди хочуть знати про це виробі. Зокрема, їх може цікавити наступне: «Що це таке?», «Скільки вони коштують?», «Скільки яєць було зроблено?», «Хто такий Фаберже?».
При цьому використовувати інструмент Moz необов'язково. Ця можливість доступна в більшості сервісів для підбору ключових слів, включаючи Ubersuggest і AdWords. Мета – зрозуміти, чого хоче користувач, здійснює пошук, і надати йому це. Наприклад, якщо люди часто шукають картинки по запиту «Faberge Eggs», то фотографії – це критично важливий елемент для того, щоб вони залишилися задоволені вмістом сайту. Велика кількість запитань і запитів, пов'язаних з ціною і конструкцією, припускає, що люди хочуть роздобути цей виріб. Отже, надавши посилання на товари або інформацію про те, як виготовити таке яйце, ви зможете задовольнити потреби цієї категорії користувачів.
З нашого досвіду, набагато легше спочатку створити контент, що обслуговує потреби користувачів, а потім наповнити його ключовими словами. При цьому багато маркетологи концентруються на другий завданню, як ніби це спонукає Google ранжувати їх сторінки вище, ніж контент, який відповідає потребам користувачів.
Висновок. З'ясуйте, чого хочуть користувачі пошуку, і надайте їм відповідний контент. А потім можете зайнятися ключовими словами.
3. Релевантні слова і фрази дуже важливі
Просте повторення ключових слів не просуне ваш сайт наверх в 2017 році. Зате з цим завданням впораються релевантні теми. Google хоче бачити документи, в яких використовуються слова і фрази, пов'язані з запитами користувачів – семантично, лексично і логічно. Вони допомагають повідомити систем аналізу якості сторінок, що ваш контент: а) релевантний; б) включає критично важливі відповіді на запитання користувачів; в) пропонує надійну, точну інформацію.
Що мається на увазі:
Подивіться, що являє собою готовий відповідь Google. Це не та сторінка, яка займає верхню позицію в пошуковій видачі. Як не дивно, у неї найменшу кількість посилань і посилаються кореневих доменів з усіх URL на першій сторінці видачі. Однак вона містить оптимізований контент і надає відповіді у відповідному форматі – як Google, так і для користувачів.
Хочете повторити цей успіх? Дотримуйтесь наступних порад:
Крок № 1. Використовуйте релевантні фрази і слова. MozBar полегшить це завдання:
Рекомендації MozBar засновані на результатах сканування сторінок, які ранжуються по заданому ключовому слову. Інструмент витягує унікальні слова і фрази, які з'являються на цих сторінках частіше, ніж в іншому інтернет-контенті, і ранжирує їх відносної важливості/цінності.
Наприклад, для ключової фрази «Загублені яйця Фаберже» (прим. – «Lost Faberge Eggs» англійською мовою) пропонується використовувати такі слова, як «Петер Карл Фаберже», «Цар», «Музей Фаберже» та інші. Даний метод дозволяє підвищити позиції ресурсу в пошуковій видачі.
Ця функція також доступна в деяких інших SEO-інструментах, таких як SEOZoom.
Крок № 2. Якщо є ймовірність, що Google покаже в пошуковій видачі готовий відповідь, оптимізуйте свій контент під цей формат. Це може бути список, коротка довідка, пропозиція вгорі сторінки, яке дає користувачеві швидкий відповідь, і інші варіанти.
Висновок. Крім синонімів або простого повторення, є ключові слова, які дозволяють вам ранжируватися вище і потрапляти в готові відповіді. Ви можете знайти їх вручну або за допомогою SEO-інструментів.
4. Перестаньте розглядати посилання як головний елемент on-page SEO
Нам потрібно змінити свою думку з приводу посилань і контенту – у порівнянні з 2012 роком їх роль змінилася. П'ять років тому кілька додаткових анкорных посилань могли просунути навіть нерелевантну, низькоякісну сторінку. Сьогодні ж перевага за тими сторінками, у яких менше посилань, але кращий контент і досвід взаємодії.
Висновок. Якщо ви ранжируетесь на сторінці 2 або 3, лінкбілдінг не повинен бути єдиним вашим інструментом. Сучасне on-page SEO не меншу увагу приділяє форматування контенту, використання слів і задоволенню потреб користувача.
5. Важливі не тільки сторінки, але і сайти
У 2012 році Wikipedia та інші великі ресурси домінували в пошуковій видачі завдяки своїй авторитетності. Сьогодні авторитетність домену раніше важлива, але це поняття включає не тільки посилання, розмір і популярність сайту. В алгоритмі Google також є елемент, що оцінює тематичну авторитетність. І це розкриває перед нами нові можливості.
Приміром, Moz має тематичну авторитетність в області SEO. Цього вдалося досягти за рахунок великої кількості опублікованого релевантного контенту; посилань, отриманих з галузевих ресурсів; формування асоціацію між назвою компанії і пошуковою оптимізацією Мережі. Сутність «Moz» виразно присутній в базі даних Google і асоціюється з SEO, як Zappos – з взуттям, а Dribble – з дизайном.
У багатьох випадках мова йде не лише про оптимізацію сторінки під ключове слово або зароблянні зовнішніх посилань. Також важливо, яке значення має ваш бренд для людей, і яка у нього тематична авторитетність в очах Google. Це означає, що on-page оптимізація може розширюватися до on-site оптимізації або навіть побудови бренду в офлайн-просторі.
Якщо б ми захотіли ранжируватися за ключовими словами, які не входять в область нашої тематичної релевантності та авторитетності, нам би довелося зробити набагато більше, ніж пройти чек-листом on-page SEO і отримати якусь кількість анкорних посилань. Нам потрібно було б створити асоціацію між нашим сайтом і цікавлять нас контентний простором, щоб Google і користувачі пошуку могли довіряти нам в цих темах. Якщо ви працюєте над ранжируванням по набору ключових слів у певній тематиці і не можете досягти прогресу, причина може бути в тематичній авторитетності. Вірніше, у її відсутності.
Як здобути авторитет у певній тематиці? Ви асоціюєте свій бренд з нею за допомогою онлайн і офлайн-кампаній. Ви публікуєте релевантний контент. Ви заробляєте посилання з сайтів, які говорять на цю тему. Назву вашої компанії починає згадуватися у відповідних пошукових запитах. Ви задіюєте авторитетних у цій галузі користувачів. Ви стаєте синонімом цієї теми.
Є безліч тактик, які можна використовувати. Кожна організація здатна досягти успіху, якщо вона застосовує прийоми, які працюють для її аудиторії, що дозволяють обіграти сильні сторони і виділитися серед конкурентів, стати унікальною. Вирішуючи проблеми ранжирування, переконайтеся, що ви враховуєте ці моменти у своїй стратегії.
Висновок. Щоб поліпшити позиції у видачі, оптимізації сторінок під ключові слова недостатньо. Весь ваш сайт повинен бути сфокусований на бренд.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
16:47
10 грудня
11:53
10 грудня
Чому MONPARK цієї зими стане улюбленим місцем у Києві
Новини компаній
09:00
10 грудня
19:48
6 грудня
live comments feed...