5 сучасних тактик внутрішньої оптимізації

По мірі розвитку пошукових систем традиційні методи оптимізації втрачають свою актуальність, поступаючись місцем новим прийомам. Тим не менш, багато фахівців досі використовують застарілі тактики. Однак те, що забезпечувало результат у 2012 році, неефективно в 2017.
Ниже мы рассмотрим 5 тактик, проверенных smart-web.com.ua и с помощью которых сео раскрутка поможет достигнуть успеха в этом году.

1. Відмовтеся від правил, що вказують точну кількість ключових слів на сторінці

Багато SEO-інструменти перевіряють, скільки разів ключове слово використовується на сторінці і в конкретних елементах (атрибуті alt зображень, метаописаннях або в тексті, виділений жирним шрифтом) і дають рекомендації по кількості ключів. Дотримуйтеся нижньої межі в цих радах, але не дотримуйтесь правил кшталт «Використовуйте ключове слово 1 раз на кожні 100 слів» або «Використовуйте ключове слово як мінімум 4 рази в HTML-тексті».

5суч1

Пам'ятайте, що Google хвилює, як відвідувачі взаємодіють з вашим контентом. Якщо користувач клацає на вашу сторінку в результатах пошуку або після переходу на сайт повертається в SERP, оскільки ваш контент не задовольнив його потребу, тоді незабаром ви залишите першу сторінку.

Висновок. На сьогоднішній день ключові слова, як і раніше, варто використовувати в тегах title, мета описаннях і на сторінці. Однак правила, які вказують точну кількість ключів, не допоможуть вам поліпшити свої позиції. Крім того, цей підхід може призвести до погіршення юзабіліті та якості контенту, а вони грають більш важливу роль в ранжируванні.

2. Обслуговуйте потреби користувачів

Надавайте їм той досвід взаємодії і ті відповіді, яких вони хочуть. Це набагато важливіше, ніж дотримання правил щодо кількості ключових слів.

Хочете дізнатися, яка потреба стоїть за широким запитом? Виконайте дослідження ключових слів.

5суч2

Наприклад, ви ввели фразу «Яйця Фаберже» (прим. – «Faberge eggs» англійською мовою) в Keywords Explorer від Moz і вибрали фільтр «Are questions». Система покаже вам, що люди хочуть знати про це виробі. Зокрема, їх може цікавити наступне: «Що це таке?», «Скільки вони коштують?», «Скільки яєць було зроблено?», «Хто такий Фаберже?».

При цьому використовувати інструмент Moz необов'язково. Ця можливість доступна в більшості сервісів для підбору ключових слів, включаючи Ubersuggest і AdWords. Мета – зрозуміти, чого хоче користувач, здійснює пошук, і надати йому це. Наприклад, якщо люди часто шукають картинки по запиту «Faberge Eggs», то фотографії – це критично важливий елемент для того, щоб вони залишилися задоволені вмістом сайту. Велика кількість запитань і запитів, пов'язаних з ціною і конструкцією, припускає, що люди хочуть роздобути цей виріб. Отже, надавши посилання на товари або інформацію про те, як виготовити таке яйце, ви зможете задовольнити потреби цієї категорії користувачів.

З нашого досвіду, набагато легше спочатку створити контент, що обслуговує потреби користувачів, а потім наповнити його ключовими словами. При цьому багато маркетологи концентруються на другий завданню, як ніби це спонукає Google ранжувати їх сторінки вище, ніж контент, який відповідає потребам користувачів.

Висновок. З'ясуйте, чого хочуть користувачі пошуку, і надайте їм відповідний контент. А потім можете зайнятися ключовими словами.

3. Релевантні слова і фрази дуже важливі

Просте повторення ключових слів не просуне ваш сайт наверх в 2017 році. Зате з цим завданням впораються релевантні теми. Google хоче бачити документи, в яких використовуються слова і фрази, пов'язані з запитами користувачів – семантично, лексично і логічно. Вони допомагають повідомити систем аналізу якості сторінок, що ваш контент: а) релевантний; б) включає критично важливі відповіді на запитання користувачів; в) пропонує надійну, точну інформацію.

Що мається на увазі:

5суч3

Подивіться, що являє собою готовий відповідь Google. Це не та сторінка, яка займає верхню позицію в пошуковій видачі. Як не дивно, у неї найменшу кількість посилань і посилаються кореневих доменів з усіх URL на першій сторінці видачі. Однак вона містить оптимізований контент і надає відповіді у відповідному форматі – як Google, так і для користувачів.

 5суч4

 Хочете повторити цей успіх? Дотримуйтесь наступних порад:

Крок № 1. Використовуйте релевантні фрази і слова. MozBar полегшить це завдання:

5суч5

Рекомендації MozBar засновані на результатах сканування сторінок, які ранжуються по заданому ключовому слову. Інструмент витягує унікальні слова і фрази, які з'являються на цих сторінках частіше, ніж в іншому інтернет-контенті, і ранжирує їх відносної важливості/цінності.

Наприклад, для ключової фрази «Загублені яйця Фаберже» (прим. – «Lost Faberge Eggs» англійською мовою) пропонується використовувати такі слова, як «Петер Карл Фаберже», «Цар», «Музей Фаберже» та інші. Даний метод дозволяє підвищити позиції ресурсу в пошуковій видачі.

Ця функція також доступна в деяких інших SEO-інструментах, таких як SEOZoom.

Крок № 2. Якщо є ймовірність, що Google покаже в пошуковій видачі готовий відповідь, оптимізуйте свій контент під цей формат. Це може бути список, коротка довідка, пропозиція вгорі сторінки, яке дає користувачеві швидкий відповідь, і інші варіанти.

Висновок. Крім синонімів або простого повторення, є ключові слова, які дозволяють вам ранжируватися вище і потрапляти в готові відповіді. Ви можете знайти їх вручну або за допомогою SEO-інструментів.

4. Перестаньте розглядати посилання як головний елемент on-page SEO

Нам потрібно змінити свою думку з приводу посилань і контенту – у порівнянні з 2012 роком їх роль змінилася. П'ять років тому кілька додаткових анкорных посилань могли просунути навіть нерелевантну, низькоякісну сторінку. Сьогодні ж перевага за тими сторінками, у яких менше посилань, але кращий контент і досвід взаємодії.

Висновок. Якщо ви ранжируетесь на сторінці 2 або 3, лінкбілдінг не повинен бути єдиним вашим інструментом. Сучасне on-page SEO не меншу увагу приділяє форматування контенту, використання слів і задоволенню потреб користувача.

5. Важливі не тільки сторінки, але і сайти

У 2012 році Wikipedia та інші великі ресурси домінували в пошуковій видачі завдяки своїй авторитетності. Сьогодні авторитетність домену раніше важлива, але це поняття включає не тільки посилання, розмір і популярність сайту. В алгоритмі Google також є елемент, що оцінює тематичну авторитетність. І це розкриває перед нами нові можливості.

Приміром, Moz має тематичну авторитетність в області SEO. Цього вдалося досягти за рахунок великої кількості опублікованого релевантного контенту; посилань, отриманих з галузевих ресурсів; формування асоціацію між назвою компанії і пошуковою оптимізацією Мережі. Сутність «Moz» виразно присутній в базі даних Google і асоціюється з SEO, як Zappos – з взуттям, а Dribble – з дизайном.

У багатьох випадках мова йде не лише про оптимізацію сторінки під ключове слово або зароблянні зовнішніх посилань. Також важливо, яке значення має ваш бренд для людей, і яка у нього тематична авторитетність в очах Google. Це означає, що on-page оптимізація може розширюватися до on-site оптимізації або навіть побудови бренду в офлайн-просторі.

Якщо б ми захотіли ранжируватися за ключовими словами, які не входять в область нашої тематичної релевантності та авторитетності, нам би довелося зробити набагато більше, ніж пройти чек-листом on-page SEO і отримати якусь кількість анкорних посилань. Нам потрібно було б створити асоціацію між нашим сайтом і цікавлять нас контентний простором, щоб Google і користувачі пошуку могли довіряти нам в цих темах. Якщо ви працюєте над ранжируванням по набору ключових слів у певній тематиці і не можете досягти прогресу, причина може бути в тематичній авторитетності. Вірніше, у її відсутності.

Як здобути авторитет у певній тематиці? Ви асоціюєте свій бренд з нею за допомогою онлайн і офлайн-кампаній. Ви публікуєте релевантний контент. Ви заробляєте посилання з сайтів, які говорять на цю тему. Назву вашої компанії починає згадуватися у відповідних пошукових запитах. Ви задіюєте авторитетних у цій галузі користувачів. Ви стаєте синонімом цієї теми.

Є безліч тактик, які можна використовувати. Кожна організація здатна досягти успіху, якщо вона застосовує прийоми, які працюють для її аудиторії, що дозволяють обіграти сильні сторони і виділитися серед конкурентів, стати унікальною. Вирішуючи проблеми ранжирування, переконайтеся, що ви враховуєте ці моменти у своїй стратегії.

Висновок. Щоб поліпшити позиції у видачі, оптимізації сторінок під ключові слова недостатньо. Весь ваш сайт повинен бути сфокусований на бренд.

smart-web.com.ua
5сучаснихтактиквнутрішньоїоптимізації
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
1 перегляд в січні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував
Суспільство
Про це повідомили у Броварському міськрайонному центрі зайнятості. Станом на 01 січня цього року послуги продовжують отримувати 623 особи. Особливу увагу надають працевлаштуванню учасників антитерористичної операції. Зокрема, у минулому році на обліку перебували 86 таких осіб, з них 22 працевлаштовано. Ще двоє осіб завдяки виплаті одноразової допомоги по безробіттю на відкриття підприємницької діяльності започаткували власну справу. У минулому році послуга...
Суспільство
20 січня о 13:06 до оперативно-рятувальної служби Броварського району надійшло повідомлення про пожежу в селі Рудня, по вулиці Київська. Як повідомили в ГУ ДСНС, до місця виклику було направлено рятувальників 22-ої Державноїпожежно-рятувальної частини смт Калита та СПК – Рудня. На місці події рятувальниками встановлено, що горить перекриття одноповерхової господарчоїбудівлі. Пожежу було локалізовано о 13:48 та повністю ліквідовано о 14:15. Причина загоранн...
Суспільство
Розшукуваний Броварським відділом поліції неповнолітній місцевий жительБаньківський Артем Олександрович, який 17.01.2019 близько 16:00 пішов з дому і йогомісцезнаходження було невідоме – знайшовся, жертвою злочинних посягань не став.
Суспільство
Броварською районною державною адміністрацією за кошти районного бюджету для захисту населення від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, забезпечення пожежної безпеки було придбано товарно-матеріальні цінності, а саме: 1. Човен ВТ-420 S+MERCURY; 2. Бензопила (SHTIL MS461 R) 2-MIX, Довжина шини 50 см,арт.11282000452+2 ланцюги 3944000072; 3. Піч 01KOZAK з комплектуючими (труба, коліно, регулятлор тяги, трійник); 4. Намет (р-р 4.87*4,87)...
Кримінал
17.01.19 о 13:29 на виклик з тривожної кнопки за адресою Бровари, вул.Лагунова, 11а (школа #8) прибула група швидкого реагування Комкон. На місці був затриманий громадянин 1985 року народження, що перебував в чоловічому туалеті школи. Як було встановлено, ніякого відношення до даного закладу він не має, дітей немає. За даними працівника школи, чоловік займався непристойностями в чоловічому туалеті школи. За даним фактом затриманого передано наряду поліці...
Суспільство
Вітаємо Вас з найбільшими православними святами Богоявленням і Хрещенням Господнім! Бажаємо, щоб на Вас зійшла свята Божа благодать, щоб тіло і душа, котрі омилися святою водою – наситилися здоров'ям, легкістю, втіхою, щоб пішли прикрість, розчарування, ненависть і погані думки, а в душі запанував мир, спокій та злагода!
Суспільство
Цьогорічні йорданські купання, які припадають на 19 січня, у Броварах відбудуться без офіційної участі міської влади. Однак традиційну ополонку для пірнання в озері Білому парку «Приозерного» обіцяють таки влаштувати. За охочими охреститися у водоймі пильнуватимуть медики і рятувальники. А от хто освячуватиме воду, наразі невідомо: московський патріархат збирається прийти попри відсутність запрошення від влади, а в Православній церкві України іще вирішують...
Спорт
З 18 по 20 січня СК “Олімпієць” у Славутичі прийматиме міжнародний турнір з футзалу  серед дівчат 2006-2007, 2008-2009 років народження з нагоди 30-річчя комплексної дитячо-юнацької спортивної школи Славутича. Як повідомляють в управлінні фізичної культури і спорту Київської ОДА,участь у змаганнях візьмуть: “КДЮСШ-Олімп” (Славутич), ФК “Красилівка” (Броварський район),ФК “Вікторія” (Конотоп), СДЮШОР (Чернігів), ФК “Тесла” (Харків),ДЮСШ (Городня) та гості з...
Суспільство
17 січня 2019 року о 01:35 до оперативно-диспетчерської служби Броварського району надійшло повідомлення про загоряння квартири на 7-му поверсі 14-ти поверхової будівлі в м. Бровари вулиця Грущевського, 9. На ліквідацію пожежі було залучено два відділення 56-ї Державної пожежно-рятувальної частини м. Бровари та автодрабина 21-ї Державної пожежно-рятувальної частини м. Бровари. По прибуттю на місце пожежі рятувальниками було проведено розвідку та встановлен...