4594.com.ua

Мінекономрозвитку пропонує підвищити мінімальні ціни на алкоголь

У Кабміні задумали збільшити мінімальну ціну на алкогольні вироби, щоб збільшити конкуренцію серед легальних товаровиробників, про це повідомляє інформаційний портал "Моя Київщина" .

"Проект постанови Кабміну про підвищення мінімальних цін на деякі види алкоголю оприлюднений на сайті відомства і буде доступний для обговорення протягом місяця", - йдеться в повідомленні.

У МЕРТ зазначають, що вийшли з пропозицією про підвищення цін після звернень низки виробників, які побоюються зниження конкурентоспроможності легальних виробників алкоголю та економічних ризиків від недавнього підвищення акцизів.

"Внаслідок цього в Мінекономрозвитку надійшли численні звернення учасників ринку, які зазначали, що діючі мінімальні ціни не покривають їх операційних витрат. В результаті, на думку асоціацій виробників алкогольної продукції, послаблюється конкуренція зі сторони легальних виробників і збільшується частка недобросовісних виробників.

Це відбувається тому, що такі компанії можуть зменшувати свої операційні витрати шляхом придбання необлікованого спирту, використання сурогатних речовин, ухилення від сплати податків, виробництва контрафактної продукції тощо", - сказано в повідомленні.

Мінекономрозвитку пропонує підвищити мінімальні ціни на алкоголь в роздробі:

  • горілка і лікеро-горілчані вироби - на 7,64-11,3%;
  • віскі, ром і джин - на 3,5-4,6%;
  • коньяк (бренді) - на 3,4-6,1%;
  • вина з додаванням спирту, ігристе та вермути - на 1,7-1,8%. 

Нагадаємо, на Київщині триває перевірка стану доріг.

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати