4594.com.ua

В травень - з новими цінами на транспортні послуги

Починаючи з травня 2017 року проїзд у міському транспорті м.Бровари може подорожчати до 4 грн, при цьому з 1 вересня перевізники возитимуть школярів за половину вартості.

Такої попередньої згоди на розширеній нараді між собою дійшли представники перевізників, управління економіки міської ради та члени робочої групи з питань пасажирських перевезень, як повідомляє Трибуна Бровари.

Сторони домовились, що винесуть проект на обговорення громадськості в термін 1 місяць на офіційному сайті міської ради, де буде оприлюднено регуляторний акт (документ, який визначає тарифи на пасажирські перевезення) з запланованою вартістю проїзду 4 грн.

Упродовж місяця броварчани зможуть вносити свої пропозиції та зауваження до регуляторного акту, після чого документ у вигляді проекту рішення буде винесений на розгляд та затвердження виконкому.

Натомість, за попередньою домовленістю, перевізники візьмуть на себе фінансові зобов’язання, починаючи з 1 вересня 2017 року упродовж навчального року в будні з 7.00 до 19.00 возити школярів за 50% вартості проїзду, тобто за 2 гривні.

Попередні домовленості сторони планують оформити у вигляді Меморандуму між владою, депутатами, ініціативною групою активістів з одного боку та перевізниками з іншого.

Процес реалізації попередніх домовленостей почнеться з оприлюднення на сайті міської ради регуляторного акту, де вартість проїзду буде закладена у розмірі 4 гривні.

Нагадуємо, що Біла Церква стала першим з трьох міст України, які ввели електронний квіток.

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати