17:00, 17 лютого 2017 р.
Обережно! В Броварах знов розпочалася хвиля банківських шахраїв
Вже протягом тривалого часу власникам банківських карт шахраї відправляють фальшиві смс-повідомлення від фінансової установи. У смс-повідомленнях зазначено, що нібито картка власника заблокована. Для розблокування і з'ясування причин проблеми пропонується зателефонувати за звичайним мобільним номером.
Днями заступник керівника департаменту платіжних систем та інноваційного розвитку Національного банку України Володимир Харченко заявив, що жертвами карткових шахраїв найчастіше стають клієнти «Приватбанку» і «Ощадбанку». За його словами, в результаті застосування шахраями принципів соціальної інженерії, власники банківських карток начебто потрапляють під гіпноз, не розуміючи, що вони робить та чому передають свої данні невідомим.
Такі випадки майже щодня трапляються і в Броварах. Містяни у соціальній мережі Фейсбуці жваво обговорюють ситуації, коли та як вони розмовляли з шахраями.
Так, жителька Броварів написала «Сьогодні прийшло смс нібито з Ощадбанку: «Oschadbank» Vasha kartka zablokovana. Detali za nomerom + 380919417267 abo na saiti online.oschadbank.ua» Відразу зрозуміла, що це черговий шахрайський маневр, думаю, можна і потрібно їх трохи провчити». І дійсно, жінка подзвонила шахраям та повідомила, що на її картці велика сума грошей – більше 50 тис. гривень. Повідомити номер картки, за словами броварчанки, вона не може, бо немає її при собі. На це їй відповіли, щоб вона подзвонила пізніше, їй пообіцяли «допомогти». Після цього жінка запитала, адресу головного офісу банку. «Місто Київ, вулиця Грушевського, 17», - відповіли їй. На це броварчанка поставила ще одне питання, після якого шахраї поклали трубку. А питання було таке: «А чи знаєте ви, де знаходиться найближчий райвідділ?».
І це не єдиний випадок. Багато людей швидко реагують та розкривають шахрайські маневри. Але, на жаль, є і ті, хто втрачає пильність при подібному повідомленні та передає свої данні шахраям. Злодії часто використовують автовідповідач, запрограмований задавати певні питання і з'ясовувати дані, а також можуть представлятися співробітниками СБУ, служби безпеки банку або навіть Нацбанку.
У зв’язку з такою ситуацією, керівництво банків наголошує, що клієнтам банку, які отримали таке повідомлення, треба дзвонити не за вказаним номером, а за номером офіційної гарячої лінії фінансової установи. Там потрібно розповісти про факт шахрайства, уточнити, чи все в порядку з картою, а також вказати номер, з якого надійшло повідомлення.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
11:53
Вчора
Чому MONPARK цієї зими стане улюбленим місцем у Києві
Новини компаній
09:00
Вчора
19:48
6 грудня
live comments feed...