Жителям Броварщини нагадали правила поведінки на льоді

Вчора, 23 січня, аби попередити можливі нещасні випадки на льоду, працівниками Броварського районного управління ДСНС були проведені попереджувальні заходи в місцях, де буває багато людей на кризі. Рятувальники провели із жителями Броварщини роз’яснювальні бесіди та вручили  «Пам’ятки поводження на кризі». Отже, під час перебування на кризі треба дотримуватися наступних правил:

  • перш ніж ступити на лід, дізнайтесь про товщину льодового покриву на водоймі, виходити на лід можна лише тоді, коли його товщина досягне 7 см; для влаштування ковзанки – не менше 10-12 см; масова переправа пішки може бути організована при товщині льоду не менше, ніж 15 см; масове катання – 25 см;
  • виходити на лід і йти по ньому безпечніше там, де вже пройшли люди (по їх слідах чи стежках);
  • робити лунки для риболовлі варто на безпечній відстані одне від одного;
  • обов’язково майте при собі міцну мотузку завдовжки 15-20 метрів з петлею на одному кінці та півкілограмовим вантажем - на іншому, два цвяхи або ніж, які допоможуть вибратися на лід, якщо раптом провалились;
  • не виходьте на лід поодинці і у нічний час;
  • вирушаючи рибалити, попереджайте рідних куди йдете;
  • слід остерігатись місць, де лід покритий снігом;
  • забороняється збиратися на льоду великими групами в одному місці;
  • категорично забороняється вживати до та під час відпочинку на льоду алкогольні напої.

Тож, будьте обережними! 

рй

Нагадаємо, броварчан запрошують на службу до ДСНС України.

19 переглядів у липні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань