Жителям Броварщини нагадали правила поведінки на льоді

Вчора, 23 січня, аби попередити можливі нещасні випадки на льоду, працівниками Броварського районного управління ДСНС були проведені попереджувальні заходи в місцях, де буває багато людей на кризі. Рятувальники провели із жителями Броварщини роз’яснювальні бесіди та вручили  «Пам’ятки поводження на кризі». Отже, під час перебування на кризі треба дотримуватися наступних правил:

  • перш ніж ступити на лід, дізнайтесь про товщину льодового покриву на водоймі, виходити на лід можна лише тоді, коли його товщина досягне 7 см; для влаштування ковзанки – не менше 10-12 см; масова переправа пішки може бути організована при товщині льоду не менше, ніж 15 см; масове катання – 25 см;
  • виходити на лід і йти по ньому безпечніше там, де вже пройшли люди (по їх слідах чи стежках);
  • робити лунки для риболовлі варто на безпечній відстані одне від одного;
  • обов’язково майте при собі міцну мотузку завдовжки 15-20 метрів з петлею на одному кінці та півкілограмовим вантажем - на іншому, два цвяхи або ніж, які допоможуть вибратися на лід, якщо раптом провалились;
  • не виходьте на лід поодинці і у нічний час;
  • вирушаючи рибалити, попереджайте рідних куди йдете;
  • слід остерігатись місць, де лід покритий снігом;
  • забороняється збиратися на льоду великими групами в одному місці;
  • категорично забороняється вживати до та під час відпочинку на льоду алкогольні напої.

Тож, будьте обережними! 

рй

Нагадаємо, броварчан запрошують на службу до ДСНС України.

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати