Рятувальники та поліцейські перевірили місця проживання безхатченків на Київщині (Фото)

Рятувальники спільно з представниками поліції та місцевих органів влади провели обстеження у нежилих та покинутих приміщеннях. Такі роботи проводилися саме в зимовий період невипадково, адже метою таких дій було виявлення місця проживання безхатченків та людей, котрі ведуть бродяжницький спосіб життя, щоб провести з ними бесіди з приводу виникнення можливих надзвичайних ситуацій. Саме такі надзвичайні ситуації можуть бути викликаними через порушення правил пожежної безпеки.

Працівники ДСНС України у Київській області з комісією проінспектували Броварський, Баришівський, Іванківський, Києво-Святошинський, Таращанський, Тетіївський, Кагарлицький райони та місто Славутич.

В зимові морози люди, які через складні життєві умови з якихось причин лишилися житла, шукають для себе теплий притулок. Зокрема, знаходять його в незачинених під’їздах, підвалах, покинутих будинках та приміщеннях. Під час рейду рятувальники звертали увагу на стан та влаштування кущового опалення та надавали консультації з приводу того, як уникнути пожежі та куди звертатися за допомогою.

В ході перевірки було встановлено, що такі люди живуть зовсім не в людських умовах. Як зазначили рятувальники, щоб вижити безхатченкам, кожна небайдужа людина повинна протягувати їм руку допомоги.

Нагадаємо, нещодавно рятувальники провели профілактичні бесіди з багатодітними сім’ями, неблагополучними родинами, інвалідами та одинокими людьми у віці, які проживають в Броварському районі.

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати