4594.com.ua

Водії громадського транспорту порушують права броварчан

Жителі міста вже не вперше говорять про  те, що водії громадського транспорту нехтують своїми прямими обов’язками: проїжджають повз зупинок, прямують не за графіком та їдуть не за маршрутом. А тепер до порушень додалась неповага до людей похилого віку: якщо водій маршрутного таксі бачить на зупинці дідуся або бабусю, то їде повз, не зупиняючись.

Свідком такого випадку стала місцева жителька. На своїй сторінці у Фейсбуці жінка написала: «Сьогодні була свідком картини: жіночка похилого віку намагалась зупинити автобус (навпроти трикотажної фабрики по Незалежності), однак наші чудові перевізники просто ігнорували її. Простоявши з півгодини на морозі, вона попрохала спробувати зупинити для неї автобус. На моє прохання  автобус почав зупинятися, однак побачивши, що до нього іде лише жіночка, рушив далі».

Цей запис у соціальній мережі визвав справжнє обурення броварчан. Дехто писав про те, що по півгодини чекають на автобус, до когось транспорт взагалі не доїжджає (хоча за маршрутом проїзду повинен), а хтось наголошував на жахливий технічний стан маршрутних таксі.

Броварчани кажуть, що в них вже немає сил терпіти таке відношення до себе та своїх близьких. Як з цим боротися – не знають.

Для того, щоб жителі міста не попадали в халепи перевізників, потрібно знати елементарні законодавчі акти, згідно з якими працюють водії:

  • Найважливіше, що зобов'язаний робити водій автобусу - виконувати правила надання послуг пасажирського автомобільного транспорту загального користування, а також правила технічної експлуатації автобуса.
  • Якщо на протязі маршруту виникла необхідність заправки автобусу, то водій повинен висадити пасажирів в спеціально відведеному місці.
  • Також водій автобусу повинен строго дотримуватися розкладу та маршруту руху.
  • Якщо перевізники надають безпідставну відмову від пільгового перевезення пасажира, то їм повинен бути виписаний штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Якщо перевізники нехтують своїми прямими обов’язками, ви маєте можливість повідомити про це! Запишіть прізвище та ім’я водія, номерний знак транспорту та повідомте про правопорушення до автотранспортного підприємства. На кожному автотранспортному підприємстві є номер гарячої лінії. Він зазначений, як правило, в кожній маршрутці на лобовому склі або в салоні на видному місці. Якщо такий номер не вказано, його можна попросити у водія. Дзвоніть та повідомляйте про порушення!

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати