• Головна
  • Депутати заблокували ремонтні роботи у Броварах без ПроЗорро
17:14, 11 листопада 2016 р.

Депутати заблокували ремонтні роботи у Броварах без ПроЗорро

Нещодавно, голова КП «Броваритепловодоенергія» Сергій Сафронов заговорив про необхідність термінового проведення ремонтних робіт після того, як у Броварах сталося одна за одною кілька аварій.

Каналізаційні мережі міста виявилися неспроможними працювати у повноцінному режимі, тому керівництво КП звернулося до депутатів з проханням дозволити провести ремонтні роботи без процедури тендерів ПроЗорро.

За словами Сафронова, організація тендерів займає багато часу, а роботи треба проводити зараз і не гаяти часу. Тому було вирішено розглянути це питання на позачерговій сесії міської ради.

На засіданні Сафронов нагадав про необхідність термінового виконання робіт по проектуванню та монтажу аварійного каналізаційного самопливного колектора від вул. Героїв Небесної Сотні (Возз’єднання) до каналізаційної насосної станції №2.

Крім того, підприємство сподівалося отримати дозвіл на заключення договору на проведення робіт по відновленню асфальтного покриття по бульвару Незалежності, 12,14, яке було пошкоджено внаслідок аварії, що трапилося на центральному каналізаційному колекторі.

Але депутати не почули доводів Сафронова і не надали дозволу на роботи без тендерних закупівель. Тому поки що роботи відкладено. Проте будуть виконані умови боротьби з корупцією.

Система ПроЗорро була розроблена спеціально для того, щоб усі процедури закупівлі та витрат бюджетних коштів знаходилися у межі досяжності кожного громадянина. До того ж, завдяки ПроЗорро є змога економити кошти.

До того ж варто зазначити, що насправді процедура електронних торгів не така вже й довга. Аби замість того, щоб виносити питання на розгляд позачергової сесії, було приділено увагу організації торгів, вони б могли вже знаходитися на завершальному етапі, бо згідно законодавства, уся процедура не може зайняти більше 30 днів, а при необхідності швидкого проведення може вкластися менш ніж у тиждень.

Проведення торгів для допорогової закупівлі: алгоритм дій

Для проведення допорогової закупівлі слід пройти 5 етапів. Перш, ніж до них перейти - зареєструйтеся і отримаєте дозвіл на вхід в систему (логін і пароль).

1. В особистому кабінеті на обраному майданчику створюється оголошення закупівлі. Форма оголошення стандартна, потрібно заповнити всі обов'язкові поля (найменування організації, коди товару або послуги, кількість товару, очікувана вартість і т.д.). До заявки слід прикріпити відповідну документацію - договір, технічні вимоги до товару або послуг і т.д. Вказуючи вартість, треба вказати врахований ПДВ. Протягом півгодини заявка буде відображена на всіх майданчиках, підключених до системи Прозоро.

Постачальник на цьому етапі просто реєструється в системі і переходить до вибору цікавить його тендера.

Є додаткова можливість: якщо ви розраховуєте на участь в тендері конкретного постачальника - запросіть його до участі, відправивши ID тендера.

2. Другий етап - це уточнення. На цей етап виділяється від 1 до 3 днів. Для замовлень з бюджетом менше 50 000 грн. - 1 день, для тих, що понад зазначеної суми - 3 дні. У цей період замовник анонімно відповідає на питання, пов'язані з тендером, документацією, додатковими вимогами. У цей період замовник має право вносити зміни до тендерної документації, змінювати вимоги і умови.

3. Подача пропозицій. Тривалість етапу встановлюється замовником, проте не може бути менше 1 робочого дня для замовлень на суму менше 50 000 грн., І 2 днів - для більших замовлень. Питання на цьому етапі від учасників не розглядаються і не приймаються. Ні ціни, ні назва беруть участь постачальників на цьому етапі нікому не видно. До заявки на участь учасником прикріплюються відповідні документи, які свідчать про те, що він може виконати послуги чи поставити необхідний замовнику товар.

4. Аукціон. Час проведення призначається системою в автоматичному режимі. Імена учасників закриті, до початку аукціону кількість учасників також приховано, але видно їх цінові пропозиції. Аукціон триває в трьох раундах (в середньому по 2-3 хвилини кожен). Учасники можуть знизити початкову ціну не більше, ніж три рази. Учасники знижують запропоновану ними спочатку ціну, намагаючись обійти конкурентів.

Правила аукціону:

  • мінімальний крок для аукціону - в межах 0,5 - 3% від бюджету;
  • учасник може не знижувати ціну зовсім;
  • знижувати ціну можна почати на будь-якому з раундів.

Той, у кого в попередньому раунді була найменша ціна, отримує право приймати рішення про зниження ціни в наступному раунді останнім.

5. Вибір переможця і його кваліфікація. Переможця визначає система. Після цього всі пропозиції і документація учасників відкриваються для перегляду. Замовник вивчає документи постачальника, який виграв торги. Якщо все в порядку - укладається договір. Якщо документи мають похибки або зазначені в них якості товарів і послуг не відповідають запитуваною замовником, то замовник має право на дискваліфікацію такого переможця. В такому випадку він переходить до розгляду кандидатури наступного постачальника, який запропонував мінімальну ціну.

Важливо !!! Замовник не має право переглянути пропозицію наступного за списком постачальника до тих пір, поки не прийме рішення по попередньому. Рішення повинно бути обґрунтованим. В іншому випадку учасник має право на оскарження результатів торгів.

6. Завершення закупівлі. На цьому етапі замовник вивантажує в систему скан договору про надання послуг чи поставку товару, підписану з переможцем торгів.

Вся процедура тендеру, разом із завершенням торгів не може тривати більше 30 днів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Бровари #ПроЗорро #система
Оголошення
live comments feed...