• Головна
  • У Броварах почався сезон заміни гуми з літньої на зимову
15:36, 17 жовтня 2016 р.

У Броварах почався сезон заміни гуми з літньої на зимову

Зараз жовтень, температура потроху знижується. У Кабміні прогнозують теплу зиму, але якою б теплою вона не була, зимову гуму ставити доведеться. Хоча б тому, що навіть при теплій зимі дороги будуть мокрими, іноді слизькими, а якщо розтане сніг, то сльота неминуча.

Чи будуть комунальники встигати очищувати дороги, покаже час. Та навіть якщо вони будуть чисті, зимова гума має зовсім іншу консистенцію, вона не така жорстка, як літня, тому не деформується на холоді і не вкривається тріщинами. Знову ж таки, для зимової гуми використовують інший малюнок протектору, комбінацію компонентів.

Завзяті та досвідчені броварські автомобілісти все це розуміють, тому ще кілька тижнів тому почали штурмувати шиномонтажі. Та багато хто тягне до останнього, сподіваючись на сприятливу погоду.

«Потрохи почали заїзджати на шиномонтаж ще за кілька тижнів. Але вже більшість водіїв почали відвідувати нас з минулого четверга», - каже керівник «Топ Диск Сервіс», що на Київській, Євген Ласуненко.

Київська область знаходиться у сприятливій кліматичній зоні. Навіть, якщо зима виявиться досить лютою, це затягнеться ненадовго. Та й льоду на дорогах не так багато, кажуть водії, згадуючи минулі роки. То ж, особливої потреби у шипованій гумі нема, бо ж більшість  часу доводиться їздити по снігу чи й взагалі асфальту.

«Зазвичай перевагу водії надають нешипованій гумі. Більшість ставить вже використовувані шини з минулого сезону», - розказує Євген.

Підтримувати вітчизняного виробника не поспішають, хоча Rosava та Premiorri все ж таки іноді трапляються.

«У більшості випадків водії віддають перевагу іноземній гумі. Принаймні, це моє враження, кажу, спираючись на власний досвід», - ділиться керівник шиномонтажу. «Зараз все розписано на день уперед, бувало, що на три, але у минулих роках бували черги набагато більші».

Причин, з яких не поспішають замінювати гуму, може бути кілька: власна недбалість, відсутність грошей або небажання взагалі узимку користуватися автомобілем. У будь-якому разі кілька рекомендацій від досвідчених майстрів керма на тему їзди на літній гумі в зимову погоду точно не завадять, а, можливо, виявляться дуже цінними, якщо доведеться їх застосувати в певні моменти.

Тільки треба розуміти, що це не рекомендації на кожен день, а професійні поради на поодинокий, але дуже терміновий випадок. Наприклад, поїздка на шиномонтаж саме для того, щоб змінити гуму, покупка автомобіля і вивезення його з сервісу в напрямку шиномонтажу, несподівана необхідність виїхати, хоча раніше взимку автомобіль не експлуатувався взагалі.

Та якщо довелося виїхати, то потрібно знати наступне:

  • Літня гума не забезпечена шипами, тому чіплятися за лід їй нічим. Наявність на дорозі крижаної кірки - це вагомий привід все-таки відмовитися від поїздки до наступного разу. Розрахунок на їзду на «тихій» швидкості в 10 км / год не виправдає себе, так що краще не ризикувати.
  • Склад літньої гуми розрахований на спеку, при низькій температурі вона стає ще жорсткіше, тому зчеплення виявляється слабким навіть якщо на асфальті присутні шорсткості.

Виходячи з цього потрібно забути про звичну їзді в літній час і їхати виключно у відповідності з наступними рекомендаціями:

  • Дотримуватися невисоку швидкість.
  • Дотримуватися значну дистанцію до автомобіля, що йде попереду.
  • Не робити різких рухів під час контакту з кермом.
  • Утримувати обороти на рівні середніх.
  • Їхати тільки в ручному режимі, навіть якщо є АКПП.

Тим, у кого варто АКПП, слід бути готовими до специфічного гальмування, так як комп'ютер може взагалі його виключити, щоб запобігти блокуванню коліс.

В «Укравтодорі» вже повідомили, що служби готові до зими. Радять і водіям не забувати про теплі речі та термос з чаєм, які повинні завжди бути поруч.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Бровари #гума #шиномонтаж #заміна
Оголошення
live comments feed...