18:04, 15 жовтня 2016 р.
Реконструкція Київської добігає щасливого кінця
Реконструкція магістральної вулиці Київської, вона ж – траса Е-95, вона ж – Чернігівська траса, була розпочата в не такому вже й далекому 2008 році. Тоді роботи повинні були дійти до Старого центру, та їх було зупинено. Центральна магістраль залишилася стояти у неприглядному вигляді. У 2012 реконструкція продовжилася, але знову тривала недовго – поки вистачало грошей.
Найбільш активно і нарешті досить вдало «розвернулися» на Київській саме в останні два роки – у 2015 та поточному 2016 роках. Зараз можна вже впевнено сказати, що залишилось зовсім небагато і першу чергу реконструкції вулиці Київської буде завершено. Перш за все, реконструкція змінила саме дорожнє полотно траси Київ–Чернігів на відрізку, що проходить містом. Воно стало на 4 метри ширшим та повністю перекрилося новим асфальтобетоном.
«Генпідрядником робіт з реконструкції виступає ШБУ-50. Вони вже давно працюють у нашому місті, ми знаємо якість їх роботи. Як кажуть, перевірено часом. Крім того, вони запропонували нам вартість асфальтобетону найнижчу по регіону. За рахунок цього ми ще й значно зекономили», – каже Людмила Павлик, начальник відділу капітального будівництва.
Разом з реконструкцією дорожнього полотна по усій протяжності «карти» реконструкції – а це 2 км 200 м – проведено заміну електричних опор на нові та сучасні. Модерновими та модернізованими стали і світлофорні об’єкти, деякі поміняли звичне місце розташування, як, наприклад, чи не найстарший світлофор у Броварах, що раніше розміщувався на перехресті вул. Петропавлівської (Петровського) та Київської.
Для зручності пішоходів, з особливою думкою про школярів, об’єкт було переміщено ближче до школи. Враховуючи побажання мешканців цього мікрорайону, також перенесли зупинку від ресторану «Сан-Марко» та облаштували заїзні «кишені» для автобусів біля прокуратури та ближче до найстарішого у нашому місті універмагу.
Окрім власне дороги, суттєвої реконструкції зазнали також місцеві проїзди – тобто ті тротуари, які прилягають з обох боків до Київської. Окрім облаштованих та заасфальтованих доріжок, якими відтепер зручно і пішки пройти, і з дитячим візочком проїхати до найближчої зупинки громадського транспорту, у процесі реконструкції проведено комплекс важливих робіт по відведенню дощових вод.
«Зливоприймальні решітки можна побачити як на проїжджій частині, так і знизу по місцевим проїздам. Облаштування такої системи дає можливість значно поліпшити відвід води, яка утворюється внаслідок опадів та інших природних процесів», – каже Людмила Павлик.
Окрім того, реконструйовано і мережу магістрального водопроводу, збільшено діаметр труб, якими постачається вода у Старе місто. Таким чином, покращено тиск у мережі, а загалом – поліпшено водопостачання всього мікрорайону.
І це ще не все. Весною Київська по усій протяжності першої черги реконструкції має покритися зеленню, про це дбають озеленювачі, які вже зараз проводять роботи обабіч автошляху, аби не тільки зручно, але й приємно було проїжджати містом.
До повної готовності першої черги залишилось зовсім небагато роботи. Буквально 200 метрів місцевого проїзду між вулицями Таращанська та Сєрова поки що без асфальтного покриття та благоустрою. Встановлення павільйону очікування на Пекарні – теж у планах на найближчу перспективу.
За декілька днів, як обіцяють підрядники, всі роботи буде повністю закінчено і тоді вже можна буде говорити про 100% готовність першого етапу реконструкції.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Українські чиновники проходять навчання з розслідування злочинів у сфері криптовалют
Новини компаній
15:00
13 грудня
20:04
12 грудня
19:30
12 грудня
15:59
12 грудня
16:47
10 грудня
ТОП новини
Оголошення
12:46, 13 грудня
19:13, 5 грудня
live comments feed...