• Головна
  • Броварчани, що мають картки «Ощадбанка», можуть стати жертвами шахрайства
19:26, 14 жовтня 2016 р.

Броварчани, що мають картки «Ощадбанка», можуть стати жертвами шахрайства

Як повідомили у «Ощадбанку», зараз шахраї використовують простий спосіб дізнатися усі необхідні дані по карткам їхнього банку, щоб поцупити гроші. Жертви зазвичай самі розказують усю інформацію.

«Маємо інформацію про випадки надсилання SMS-повідомлень з різних невідомих номерів нібито від імені Ощадбанку про блокування картки та необхідність зателефонувати до Контакт-центру. Прийнявши Ваш дзвінок, зловмисники намагаються дізнатись персональні дані, зокрема номер картки», - пояснили у прес-службі банку.

Щоб не стати жертвою шахраїв, треба дотримуватися простих правил безпеки, які знову нагадали у банківській установі:

«Ще раз нагадуємо, співробітники банку ніколи не надсилають SMS-повідомлення і не телефонують клієнту з невідомого номера з метою отримання конфіденційної інформації по платіжній картці та не просять назвати ці дані по телефону. Користувачі карток мають пам'ятати, що не можна розголошувати конфіденційну інформацію - кодове слово, номер картки, термін її дії, PIN-код, CVC / CVV-код (3 цифри на зворотному боці картки) - ні знайомим, ні стороннім, ні тим більше тим особам, які представляються співробітниками банку.»

«Ощадбанк» може надіслати смс-повідомлення, але воно відправляється за стандартною формою. Номери телефонів, з яких дзвонять працівники банку, теж є незмінними.

«Всі SMS-повідомлення від Ощадбанку надходять за єдиним зразком: відправник повідомлення - Oschadbank,  а в тексті - номер Контакт-центру 0800210800. Номери телефонів, з яких Ощадбанк телефонує клієнтам, такі: 38(044) 363-01-33, 38(044) 364-21-21.»

Між тим, шахраї використовують не тільки такий спосіб. Як повідомили у відділі комунікації поліції Київської області, телефонні шахраї можуть вигадати різні історії про рідних тих, кому телефонують, і вимагати гроші, щоб нібито допомогти їм позбавитися від халепи.

«Шахраї вигадують різні історії про те, як люди потрапляють у халепу. Телефонують сім`ям і пропонують відкупити своїх рідних від прикрощів. Використовуючи психологічний тиск на громадян, підприємливі злочинці непогано заробляють», - пояснюють у поліції.

 Хоча профілактичні бесіди постійно проводяться з населенням, та громадяни все одно стають жертвами шахрайства. Зі слів виконуючого обов’язки начальника поліції Київщини Дмитра Ценова, інформація про телефонні злочини надходить в поліцію досить часто. У поліції рекомендують тверезо оцінювати ситуацію та ігнорувати вимоги шахраїв.

На жаль, притягти до відповідальності шахраїв майже неможливо, бо важко довести їхню провину, тому правоохоронці постійно застерігають громадян від нерозсудливих дій.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Бровари #Ощадбанк #Нацполіція #картки
Оголошення
live comments feed...