Броварчани зможуть отримати компенсації за недотримання стандартів місцевими електропостачальниками

У своїй постанові НКРЕКП запровадила загальні та гарантовані стандарти якості надання послуг, встановила процедуру надання та розміри компенсацій споживачам за недотримання гарантованих стандартів.

Загальні стандарти якості надання послуг з електропостачання:

Згідно з цим документом, споживачі електроенергії, які отримують неякісні послуги, зможуть отримати за них грошову компенсацію у вигляді авансової плати за наступний розрахунковий період або в перший період після заключення договору про постачання або споживання електроенергією.

Розмір компенсації може становити 50, 100 або навіть 200 грн без ПДВ за певний стандарт якості). Наприклад, на відновлення електропостачання після перерви в електропостачанні дається 24 години. Компенсація за недотримання цього стандарту становить 100 грн без ПДВ.

Гарантовані стандарти якості надання послуг з електропостачання та розмір компенсації за їх недотримання:

Але щоб отримати компенсацію за ненадані або неякісно надані постуги, споживач має подати заяву встановленого зразка на ім'я керівника енергопостачальника або електророзподільного підприємства.

Компенсацію не нададуть у випадках, якщо недотримання гарантованих стандартів якості буде спричинене доведеними:

  • форс-мажорними обставинами;
  • діями споживача, які призвели до затримки в наданні послуг або аварійної перерви в електропостачанні в розподільчих мережах;
  • діями третіх осіб, які призвели до аварійної перерви в електропостачанні в розподільчих мережах;
  • а також у результаті застосування графіків та протиаварійних систем зниження електроспоживання з метою запобігання порушень режиму роботи об'єднаної енергетичної системи України.

Постанова направлена на державну реєстрацію в Міністерство юстиції України та вступить в дію після офіційного оприлюднення, повідомляє офіційний сайт НКРЕКП.

Новини компаній
12:18, 24 квітня